Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3241431
Ik heb de kast maar eens opgeruimd en er kwam nog best veel leuks uit. Wie weet zijn er hier liefhebbers voor.

De droger is weer beschikbaar voor 10,-

Afbeelding

Handvat om je hond heel even kort mee te kunnen houden 3,-

Afbeelding

Verlengstuk voor nieuw type flexi (op de oude types past het niet!) met elastiek om een eventuele klap wat te verzachten 5,-

Afbeelding



Alles kan af worden gehaald in Leeuwarden of verzonden worden. Verzendkosten voor de koper.
Laatst gewijzigd door Kaela op ma 22 aug 2016, 19:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3241436
Goed voor de verkoop: ik heb ook de Dog turbo gehad en zowel Boris als Cayley vonden hem leuk (maar kenden op een gegeven moment het trucje zo goed dat ze er 1 minuut over deden; heeft wel 2 jaar of zo geduurd).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3241449
Lil schreef:Goed voor de verkoop: ik heb ook de Dog turbo gehad en zowel Boris als Cayley vonden hem leuk (maar kenden op een gegeven moment het trucje zo goed dat ze er 1 minuut over deden; heeft wel 2 jaar of zo geduurd).
Haha dank je :biggrin2: Uiteindelijk is dat met alle hersenspelletjes zo. Dan kennen ze het en is de lol er op een bepaald moment wel vanaf. Maar dan is hopelijk iemand anders er weer blij mee!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3241463
pluk schreef:Interesse in de 2 moeilijke hersenwerk spellen (box en turbo).
even vriend lief aankijken :biggrin2:
Oke, ik wacht rustig af :)
Hylos schreef:Die beschadigde hondenpuzzle.. heeft Xavi heus niet gedaan hoor. :biggrin2:
Samen met Oscar en Jeppe ;D De bovenkanten waren niet heel robuust, maar ach, het werkt nog steeds!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3241492
Lief kijken nog niet gelukt :P
maar hé...yolo, doe die 2 spellen maar :biggrin2:

Pb me even je rekeningnummer dan maak ik t zsm over

Verzenden is denk ik 6,95 of komt er toevallig binnenkort een lijntje deze kant op?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3241558
Ik heb wel interesse in het makkelijke spel voor Atz! En ik zit te kwijlen bij die halsband, maar weet nog niet of ie past... ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3241567
Kim_S schreef:Ik heb wel interesse in het makkelijke spel voor Atz! En ik zit te kwijlen bij die halsband, maar weet nog niet of ie past... ::)
Het makkelijke spel is voor Atz! De halsband, tja, je hebt wel 5 hele cm speling, dus wat kan er mis gaan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door