Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3240897
We lopen lekker in het bos en van het een op het andere moment zie ik Toetie in elkaar krimpen, gaat ze in op het pad zitten, grijpt met haar bekje naar haar voetje, kermt het uit, staat weer op, loopt op 3 poten piepend verder dus ik dacht "FUCK!". De laatste keer dat ze dat deed kon ik een dikke centimeter lange doorn uit haar teen trekken en dat ging behoorlijk moeizaam, daar moest ik echt kracht voor zetten! En dat was een echt zo'n gemene doorn, super dik en die zat echt wel 1 cm in haar eeltige teen.... Daarna mocht ik ook een paar dagen niet echt naar haar voetje kijken.

Dus ik roep haar en ik zag haar denken "nou, ik weet niet..... de vorige keer dat ik je naar mijn voetje liet kijken deed je me rete veel zeer....". Maar goed, ze kwam toch. Op 3 poten. Ik mocht in eerste instantie toch niet naar haar voetje kijken. En zij maar kermen. En piepen. En janken. En zich weer zittend op de grond gooien. En het is een harde hoor, net d'r moeder. Dus ik haar semi streng toegesproken dat mama toch echt even voetje moest kijken. En ik dacht serieus echt iets vreselijks aan te gaan treffen.

Wat denk je?

Afbeelding

Dit zat tussen haar teentjes :biggrin2: . Toetie is officeel uitgeroepen tot aansteller van het jaar :biggrin2:

Maar echt zo schattig, toen ik het dingetje tussen haar teentjes had weggehaald was ze zo blij, ze sprong een meter in de lucht, zo in mijn armen :smitten:
Door Martine-Tom
#3240900
Tom snapt Toetie volledig!
Tom vind dat je bijna op sterven ligt als er een grasje aan je haren plakt, iets tussen je tenen is genoeg om per ommegaande de ambulance te bellen :biggrin2:
#3240907
:'( DJ begrijpt je volledig hoor! Die zet geen stap meer en laat zich op de grond vallen als ik er aan kom om hem te helpen. Om daarna heel dankbaar te kijken en weer verder te hobbelen. Gebeurt vaak in de herfst met van die beukennoot hulsjes, die prikken ook nog eens.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3240911
Afbeelding

Radja! Geen stap meer! Ik had mijn leesbril niet bij me,dus kon niet zien of er wat zat :cool:
Thuis met de bril op,zag ik idd een doorntje :biggrin2:
Waren 50 meter van huis!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3240952
Flow vind dat je als echte hond daar heel best over mag piepen. Dat soort dingen horen gewoon niet tussen je tenen en om het nou zelf weg te halen... daar heb je tenslotte personeel voor in dienst. En dat personeel hoort je echt niet uit te lachen, dat is niet cool. Net als onze grote vriendin de berner sennen vind dat die kleefballetjes in je vacht ook een drama zijn als die er weer uit moeten worden gehaald. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door