Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door san :)
#3237237
Een paar weken geleden heb ik een lading vlees besteld voor de honden. Nu had ik daar naturis bij. Tot mijn verbazing zie ik nu op t label bij de ingredienten staan dat er ook wild zwijn in zit. Gelden voor zwijn niet dezelfde risico's als bij varken?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3237287
Dat had ik nog niet eerder gehoord dat er in een KVV wild zwijn verwerkt werd, wel fijn dat het in elk geval op het label vermeld staat :-\
Door frodo quin
#3239473
Heb je hierover contact opgenomen met Naturis? Het verbaasd mij jammer genoeg op zich niet heel erg als je bv ziet wat voor botten je bij versleveranciers kan kopen, dat ze je stiekem gekookt vlees aansmeren,... Ik ben benieuwd wat ze er over te zeggen hebben en of het de radioactieve zwijnen zijn.
Door san :)
#3239479
Nee. Ik heb t weggeknikkerd. Ik heb ik t verleden ook wel eens contact proberen te hebben met andere kvv merken en helaas is in kvv land de klant nog geen koning en kreeg je altijd weinig reactie. Ik zal op hun fb wel eens wat plaatsen. Wie weet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door