Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3239952
Op welke website lees/kijk je dagelijks?

Ik heb er zelf natuurlijk ook een rijtje: een aantal kranten, barfplaats :D en Facebook.

Ik ben benieuwd naar die van jullie, misschien zit er wat leuks voor mij bij :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3239985
Mieke L. schreef:Hier ook kranten Barfplaats en Facebook, ow ja en veel you tube voor de muziek.
Daarvoor gebruik ik spotifaaai
Door Too
#3239999
Hier hier en hier & volkskrant online en voor vreselijk hard lachen en verbijsterd naar adem happen Viva-forum
Gebruikersavatar
Door koekje
#3240023
BP dagelijks en meestal ook een forum voor mensen die lang tiet geven. Dezelfde krant als Eelke en nu.nl niet dagelijks.
Vaker per week op het moment ook de webshop van saartjeswereld, want de kabouter heeft nieuw speelgoed nodig en dat ga ik binnenkort met groepsbestelling bestellen.
Ook kijk ik geregeld bij de webshops van stylepit, regenboogschaap, little shop around the corner, kleine Sam en Uil&elf, want de kabouter heeft vaker nieuw speelgoed en kleren nodig.

En ik kijk iedere week wat er in de aanbieding is bij de AH en nettorama en ekoplaza.

Zo, nu weet iedereen ook waar ik winkel.
Door jasmijn
#3240024
BP, pinterest en YouTube meer eigenlijk niet echt.

Hoewel nu natuurlijk wel vaak op de site van mijn verloskundigen want ik ben mijn geboorteplan aan het maken en daar staat een lijst van dingen waar je aan moet denken met heel veel nuttige links er bij.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3240028
BP. Met stip op 1. Voordat ik opsta, en voordat ik ga slapen (vast ritueel :P), en meestal tussendoor ook nog wel een aantal keer.

Daarnaast af en toe facebook, en oja, teletekst :biggrin2:

O, en à la Koekje: ik kijk elke dinsdagavond naar de nieuwe aanbiedingen op de site van de Action :cool:
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3240036
Eat grappig om te lezen waar iedereen zich bevindt op het www. Heel verschillende interresses maar Bp wel met stip op 1, had niet anders verwacht. :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3240146
Nu.nl
Weblog van arnoud Engelfriet
Privacynieuws.nl
Barfplaats
Kattenforum
Gmail
NOS.nl (met livestreams van OS en programma van de dag)
Facebook (maar dat is meestal vluchtig via app)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door