Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3239669
Ik heb een lullig stukje gazon voor Oscar om lekker in het zonnetje te liggen. En het nadeel van een klein stukje gazon is dat je meer randjes dan gras te maaien hebt ::)

Ik heb een jaar of 2 terug bij de action zoiets gekocht:

Afbeelding

Maar dan voor maar 20 euries. Heeft het naar volle tevredenheid gedaan, maar nu is ie bot. Heel bot, ik krijg er geen grasspriet meer mee geknipt. Nu vind ik alleen maar dure. 70-90 euro lijkt gangbaar te zijn. Maar ik ben een beetje bang dat ie dan weer na 2 jaar bot is en dat vind ik te gek. Kun je zo'n ding ook laten slijpen? Ik gebruik alleen het deel wat op de foto los afgebeeld staat, het deel wat op de foto aan het apparaatje zit is om buxussen te snoeien en werkt niet op het gras.

Mocht ik het kunnen laten slijpen, dan is dat vast goedkoper dan een nieuw apparaat kopen.
Door Lil
#3239671
Had ik dat geweten heb een trimmer liggen (ok niet jouw apparaatje) die ik niet gebruik. Het laten slijpen van een grasmaaier kost 40 - 50 euro... Maar misschien kan een messen/scharenslijper nog wat? (Ongeveer 20 - 30 euro voor scharen meen ik).
Door Borke
#3239682
Het is een Bosch, een heel degelijk merk, Ik vind na 2 jaar het wel erg snel bot is. Ik zou Bosch bellen/mailen en dat ding de hemel in prijzen en advies vragen. Misschien hebben ze nog zo'n hulpstuk ergens liggen. Gewoon proberen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3239686
Borke schreef:Het is een Bosch, een heel degelijk merk, Ik vind na 2 jaar het wel erg snel bot is. Ik zou Bosch bellen/mailen en dat ding de hemel in prijzen en advies vragen. Misschien hebben ze nog zo'n hulpstuk ergens liggen. Gewoon proberen :biggrin2:
Nee, dit is als voorbeeld, ik heb een goeiekope van de action!

Maar ik durf geen bosch of iets anders duurs te kopen als de ervaring hier is dat die ook na een jaar of 2 bot zijn.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3239693
Kaela schreef:Nee, dit is als voorbeeld, ik heb een goeiekope van de action!

Maar ik durf geen bosch of iets anders duurs te kopen als de ervaring hier is dat die ook na een jaar of 2 bot zijn.
Onze Bosch was na twee maanden stuk. De tweede na vier maanden en de derde hebben we na een half jaar met een zucht op de stort gegooid. Ik zeg: geen Bosch!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3239707
Hylos schreef:Is een kantenmaaier niet handiger?

Jij bedoelt zoiets?

Afbeelding

Ik heb allemaal plantjes langs de rand staan en met mijn motoriek zie ik dat niet goed komen met zo'n kantjesmaaier :P. Ze zijn wel veel betaalbaarder.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3239714
Kaela schreef:Jij bedoelt zoiets?

Afbeelding

Ik heb allemaal plantjes langs de rand staan en met mijn motoriek zie ik dat niet goed komen met zo'n kantjesmaaier :P. Ze zijn wel veel betaalbaarder.
Ach joh, dat kan jij. Dat werkt echt zo simpel.
En je krijgt er ook geen rugpijn van :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3239716
Hope schreef:Ach joh, dat kan jij. Dat werkt echt zo simpel.
En je krijgt er ook geen rugpijn van :biggrin2:
Nee, ik moet echt tussen de plantjes en dat zijn allemaal ielle akeleitjes ed. Die maai ik echt zo af met zo'n ding.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3239722
Kaela schreef:Nee, ik moet echt tussen de plantjes en dat zijn allemaal ielle akeleitjes ed. Die maai ik echt zo af met zo'n ding.
Ze zijn best secuur hoor! En als je die platjes ook doet kan je de keer erop gewoon rechtuit met dat ding ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3239785
eelke schreef:Ik heb er gewoon zo een...
Die heb ik ook, maar daar krijg ik elke keer weer dikke blaren van op mijn vingers. Bovendien zijn die ook niet spotgooedkoop en zijn er al 3 na een jaar of wat van ellende uit elkaar gevallen. Daarom was ik twee jaar terug dan ook zo happy de peppie met dat electrische ding.

Misschien moet ik maar tot het voorjaar afwachten en hopen dat de action ze weer heeft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door