Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Madera
#3239092
Hallo iedereen,

Aan de mensen die hier al zitten en me al kennen, leuk je weer te zien! Aan de nieuwe bp-leden leuk je te leren kennen!

Ik zal me toch nog even voorstellen, ik ben Marianne, 31 jaar en woon in noord Brabant.

De oude gedienden kennen mij als vrouwtje van hond Luck en personeel van kat Fin. Helaas hebben we vorig jaar maart afscheid moeten nemen van Fin, van de een op de andere dag was dat gedaan. Hij kreeg een hersenbloeding.

Afgelopen maandag hebben we helaas oom afscheid moeten nemen van Luck. Die had al een tijdje kanker, en hij was op.

Omdat we destijds merkten dat Luck toch een maatje miste zijn we op zoek gegaan naar een nieuw kattenvriendje wat we hebben gevonden in onze Brits korthaar Yoda.

Afgelopen maart hadden we eigenlijk al de beslissing genomen dat er na Luck voorlopig geen hond bij zou komen. Dus besloten dat we gingen kijken naar een tweede Brits korthaar. Toevallig had de fokker van yoda het plan om yoda's moeder te laten dekken. Toen was het besluit zo gemaakt, Yoda krijgt een broertje. Onze Fitz is in juni geboren en komt op 1 oktober thuis.

OW waarschijnlijk behoeft hef niet gezegd te worden maar yoda eet al vers en oom fitz zal alleen vers krijgen bij ons!

Edit; sorry voor de spelfouten

Foto's volgen nog, ik zit nu op m'n werk
Gebruikersavatar
Door Madera
#3239145
Afbeelding onze yoda

Afbeelding en onze uk Fitz


@koekje nee Fin was nog geen 6, maar helaas. Van de ene op de andere dag was t klaar hij kon amper meer lopen, wist niet wat ie op de kattenbak moest, en eten wist ie ook niet wat er de bedoeling van was.... Dat was een seconde besluit van nu naar de da en daar was het heel snel duidelijk dat er niets aan te doen was.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door