Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3238552
Ze verzinnen wat zeg ::) In mijn wilde jaren werd ik Pieternella v/d Hoogenband genoemd . Omdat ik net zo goed kon zwemmen en duiken

En nu noemen ze me Juf Snuf , Naaa , mag ik ? Ik geniet gewoon van elke grasspriet en daar neem ik gewoon mijn tijd voor ::) :biggrin2:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3238583
Heerlijk, lekker snuffelen.. Jacy geniet er ook altijd van, nog meer als we haast hebben en 'ff snel een rondje doen' :) Dan is uitgebreid snuffelen nog lekkerder :D
Door smulpaap
#3238666
Fenixjuh schreef:Heerlijk, lekker snuffelen.. Jacy geniet er ook altijd van, nog meer als we haast hebben en 'ff snel een rondje doen' :) Dan is uitgebreid snuffelen nog lekkerder :D
Haast ::) Ik reken er tegenwoordig maar extra tijd bij :biggrin2:
Door smulpaap
#3238669
Doranto schreef:Hier ook een Juf-snuf dus héél herkenbaar ;D


Gelukkig , jij begrijpt het ;D
Vanmorgen lette ik er nog eens op , er liep nog iemand met een Westie van 6 jaar
En die waren vlot zeg :biggrin2:

Roepen , geen reactie , handen klappen , hmm mot ik komen . Nog even een stukje terug hoor , daar weer even snuffelen
En dan komt er weer iets aan , en dan hard rennend
Door smulpaap
#3238672
Oh ja , dan denk je dat er iets aankomt , broem broem . Halverwege gaat ze dan eerst weer uitgebreid liggen rollebollen in het gras
Hebbie nog effe butler :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3238942
je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn, straks ligt er iets gevaarlijks achter, je hoort als hond tegenwoordig zulke gekke dingen :D :D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3238945
smulpaap schreef:Gelukkig , jij begrijpt het ;D
Vanmorgen lette ik er nog eens op , er liep nog iemand met een Westie van 6 jaar
En die waren vlot zeg :biggrin2:

Roepen , geen reactie , handen klappen , hmm mot ik komen . Nog even een stukje terug hoor , daar weer even snuffelen
En dan komt er weer iets aan , en dan hard rennend

hahaha, dan was het Rakker (kon al niet qua leeftijd) niet, die komt op zijn tijd en wijze.......... ook elke grasspriet snuffelen en verontwaardig kijken als ik zeg: vooral niet al te snel komen....... kom ik, is het weer niet goed, moet vrouwtje toch beschermen voor bermbommen enzo ;D ;D
Door smulpaap
#3238990
Dian schreef:hahaha, dan was het Rakker (kon al niet qua leeftijd) niet, die komt op zijn tijd en wijze.......... ook elke grasspriet snuffelen en verontwaardig kijken als ik zeg: vooral niet al te snel komen....... kom ik, is het weer niet goed, moet vrouwtje toch beschermen voor bermbommen enzo ;D ;D


Ja , het leven van bejaarde smurfen weet wat hoor :biggrin2:
Vrouwtje beschermen , daar doet madam weer niet aan
Te druk met snuffelen :P
Door fransbulletje
#3239081
Groot gelijk rustig aan hoor op jou leeftijd en lekker genieten! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door