Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3238533
Ondanks dat ik zo ongeveer een miljoen foto's van Oscar heb, heb ik gister aan een hele lieve vriendin gevraagd of zij hem op de gevoelige plaat vast wilde leggen. Los van het feit dat ik niet half zo mooi kan fotograferen als haar, is tegelijkertijd Oscar leuk laten kijken en fotograferen ook altijd zo'n onmogelijke opgave. Zij wilde haar best wel doen en ondanks zeer vervelende weers omstandigheden is het resultaat prachtig geworden. Echt haar stijl, een beetje dromerig, zacht. En ook nog een paar plaatjes van ons samen, waar ik ook echt onwijs blij mee ben!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3238591
Wat heeft Oscar toch een mazzel dat hij bij mensen is beland die zo veel voor en met hem ondernemen... Hij heeft inderdaad een heerlijk zachte uitstraling gekregen. Prachtige foto's!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3238646
Lizzy schreef:Wat een mooie foto's! Hij heeft een zachte uitstraling gekregen....
Wat grappig dat je dat zegt, meer mensen zeggen dat de laatste tijd. En laat dit nu precies de Oscar zijn die wij meestal zien. Wat mij soms ook zo vreselijk nieuwsgierig maakt hoe hij geweest zou zijn zonder zijn hele rugzak, volgens mij zou er dan gewoon haast alleen maar een knuffelbeer in een herderverpakking over blijven.
Angelique schreef:Zijn prachtig geworden! Vooral die van jullie twee is erg leuk. Dat zijn foto,s dat gaat je zelf nooit lukken.
Nee, veel te veel gehannes, dat lukt nooit. Vond het ook wel eens grappig om te ervaren hoe het is om op foto's te wachten en ze door een verrukkelijke roze bril te mogen bekijken ipv de eeuwige "dit kan beter, dat moet anders".

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3238693
constance.blokzijl schreef:Wat een leuke foto's!
Als ik blanco naar deze foto's kijk zie ik toch echt een heel gelukkige hond hoor!
Hij is ook zeker gelukkig! Dat is maatstaaf nummer 1 voor ons.

Maar ondertussen hebben we gister een half uurtje lekker gewandeld, toen een uurtje of 2 gerust (thee leuten en lunchen, hondjes voor apegapen) en daarna nog een klein uurtje in het bos, meer poseren dan wandelen, qua afstand stelde het helemaal niets voor. En heb ik vandaag zijn date met zijn mechelse herder vriendin af moeten zeggen omdat hij er te slecht voor is. Gisteravond niet mee willen voor de laatste plasronde, vanmorgen toch weer flink misselijk, de hele dag slapen als een ouwe kerel. En dat voor een 6 jarige mechel, hij zou in de bloei van zijn leven moeten zijn :'( .

Maar hij is gelukkig. Hij weet niets van die date met zijn vriendin. Hij tukt nu lekker en is tevreden in zijn koppie. Dus ik ben dat ook, maar zo'n date af moeten zeggen (voor de zoveelste keer) is ronduit ruk.
Hope schreef:Prachtig!

De foto's zijn zo zacht omdat Oscar zo zacht is! :smitten:
Ja dat is ie, mijn kereltje!
Mieke L. schreef:Prachtige foto's ik kan me goed voorstellen dat je daar heel erg blij mee bent. Die van jullie samen is ook heel erg mooi!
Dank je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door