Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#323851
;D ;D ;D ;D


Ben helemaal blij, vanochtend dus Darqan zjin heupen en ellebogen gerontgend: het wordt voor de heupen een A of een B, :)zeker geen C zei de dierenarts
Maar uiteraard nog even de officiele uitslag afwachten. :-\ Ik ga zo mijn fokker even bellen.

Ik mag hem zo gaan ophalen, hij was daarnet nog in slaap. Ik ben in al mijn euforie om de goede heupuitslag vergeten vragen naar zijn ellebogen >:( maar die zullen veronderstel ik ook wel in orde zijn, anders had de da het wel al gezegd.

Heb ook een controlefoto laten maken van zijn hielbeen, wat een 10 maanden geleden gebroken was en dat zag er ook prima uit, geen artrose of zo :D

Wat een opluchting ik ga vanavond in mijn eentje een flesje bubbels leegmaken :-[ :-[ ::) ;D
Door *Axel*
#325214
:-[ :-[ Er stond nog een fles wijn open... vond het zonde om die weg te gooien (ben dan ook nog maar pas met een Nederlander getrouwd :P :P ;D)
Ehn ik was toch alleen thuis... dus de bubbels staan nog in de koelkast... maar de wijn is op ;D

Trouwens er is nu niet meer zoveel reden om te feesten: Darqan heeft blaasontsteking >:(
Maar ik was er snel bij en nu moet ie toch even aan de AB. Waarschijnlijk komt het door de bacterien op zijn vies piemeltje... maar dat ben ik nu ook eens goed met AB lokaal aan het behandelen ::)
Pff
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door