Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3238214
Tim had een speelknuffeltje wat een loge kapot beet.
De vulling was fiberfill, en daartussen zat dit zakje, in het midden van de buik, 1 zakje verder alleen die witte fluff.
Wat kan het zijn?
Afbeelding

Het waren een soort steentjes, niet van die silica balletjes die vochtvangen...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3238228
Sommige babyspeeltjes hebben iets knisperends/rammelends in zich, zou dat het kunnen zijn? Of anders wat extra gewicht zodat het speeltje blijft zitten ?

Of.... je bent op drugssmokkel gestuit :biggrin2:
Door Lil
#3238231
Die steentjes zitten hier in veel knuffels. Is dat netje heel rekbaar? Dan is het het gaasje onder de buitenste stof die de steentjes op de plaats houdt. Zoals die verbandnetjes die in de verpakking heel klein zijn en met het grootste gemak om mijn hele dikke bovenbenen past.
Door Martine-Tom
#3238238
pluk schreef:Sommige babyspeeltjes hebben iets knisperends/rammelends in zich, zou dat het kunnen zijn? Of anders wat extra gewicht zodat het speeltje blijft zitten ?

Of.... je bent op drugssmokkel gestuit :biggrin2:
Kan me niet heugen dat het beertje knisperde, maar zou ensich kunnen.

Drugs was het eerste wat door mn hoofd ging ;D
Maar helaas was het geen poeder, leek me wel cool een een kartel op te sporen :cool: :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3238239
Lil schreef:Die steentjes zitten hier in veel knuffels. Is dat netje heel rekbaar? Dan is het het gaasje onder de buitenste stof die de steentjes op de plaats houdt. Zoals die verbandnetjes die in de verpakking heel klein zijn en met het grootste gemak om mijn hele dikke bovenbenen past.
Ja soort gaas wat idd erg rekbaar was idd!
Is mij echt nog noot eerder opgevallen, maar ja Tom sloopt ook nooit dus ja ;D

Rijst nog steeds de vraag...waarom zitten die erin...
Door Lil
#3238246
Martine-Tom schreef:Ja soort gaas wat idd erg rekbaar was idd!
Is mij echt nog noot eerder opgevallen, maar ja Tom sloopt ook nooit dus ja ;D

Rijst nog steeds de vraag...waarom zitten die erin...
Hele kleine kinderen vinden die speeltjes leuk en het is niet zo gevaarlijk als al die watten. Meestal blijven ze bij de honden heel. Helaas kunnen ze maar een x aantal jaar in de wasmachine en droger en dan is het ermee gedaan. Stoute baas!
Door Martine-Tom
#3238249
Lil schreef:Hele kleine kinderen vinden die speeltjes leuk en het is niet zo gevaarlijk als al die watten. Meestal blijven ze bij de honden heel. Helaas kunnen ze maar een x aantal jaar in de wasmachine en droger en dan is het ermee gedaan. Stoute baas!
Sorry :'(

Maar die fluff zat er dus ook in he. Dit was ong 5% van de vulling de rest was van dat wattenspul.
Door Lil
#3238251
Martine-Tom schreef:Sorry :'(

Maar die fluff zat er dus ook in he. Dit was ong 5% van de vulling de rest was van dat wattenspul.
Owwww hier is dat dan ongeveer de hele inhoud, voel je ook duidelijk. Heette dat geen beanies?
Door Martine-Tom
#3238253
Lil schreef:Owwww hier is dat dan ongeveer de hele inhoud, voel je ook duidelijk. Heette dat geen beanies?
Ja idd hihi
Gebruikersavatar
Door pike
#3238437
Kan het niet een soort van vochtvreter zijn? In kledingstukken zit tegenwoordig ook heel vaak een vochtvretertje ingenaaid.
Door Martine-Tom
#3238488
pike schreef:Kan het niet een soort van vochtvreter zijn? In kledingstukken zit tegenwoordig ook heel vaak een vochtvretertje ingenaaid.
Dat was na coke :biggrin2: mn tweede gedachte, maar in deze vorm ken ik dat niet, dit waren meer kiezelsteentjes, ik ken alleen die wit-doorzichtige silica balletjes, deze waren onregelmatig van vorm
Door - pien -
#3238553
'Vochtvreter' is ook mijn eerste gedachte, maar ik kan er heel goed naast zitten.
Het zou ook idd. iets van gewicht kunnen zijn...?
Door Martine-Tom
#3238567
eelke schreef:Was t oorspronkelijk voor honden of voor kinderen bedoeld?
Voor kinderen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door