Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3237627
Overigens ben ik maar niet gaan tellen. Ik heb hier een vlinderparadijs van 5000m2 en daar stikt het dan ook van de verschillende soorten vlinders. Beetje vlinderstruik zitten er zo 100 in.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3237637
Angelique schreef:Overigens ben ik maar niet gaan tellen. Ik heb hier een vlinderparadijs van 5000m2 en daar stikt het dan ook van de verschillende soorten vlinders. Beetje vlinderstruik zitten er zo 100 in.
Goed voor het gemiddelde :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3237640
Angelique schreef:Overigens ben ik maar niet gaan tellen. Ik heb hier een vlinderparadijs van 5000m2 en daar stikt het dan ook van de verschillende soorten vlinders. Beetje vlinderstruik zitten er zo 100 in.
:o :o no kidding? Wat een weelde zeg!
Gebruikersavatar
Door kira
#3237649
Had vorige week op onze vlinderstruik er ook 50 geteld, we hebben er hier behoorlijk wat. Als je vlinders wilt hebben zijn vlinderstruiken aan te bevelen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3237921
Angelique schreef:Overigens ben ik maar niet gaan tellen. Ik heb hier een vlinderparadijs van 5000m2 en daar stikt het dan ook van de verschillende soorten vlinders. Beetje vlinderstruik zitten er zo 100 in.
Holymoly :o Wat zal dat een prachtig gezicht zijn! :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3237929
kira schreef:Had vorige week op onze vlinderstruik er ook 50 geteld, we hebben er hier behoorlijk wat. Als je vlinders wilt hebben zijn vlinderstruiken aan te bevelen.
Hangt waarschijnlijk toch af waar je woont. In Purmerend heb ik nooit meer dan 2 vlinders op zo'n struik gezien. Op mijn pruimenboom had ik er meer, namelijk vijf ::)
Door Lil
#3238280
Inge en Bono schreef:Wauw, prachtig! :o
Mijn vlinder was braaf :biggrin2:
Jouw hondenkind vind ik trouwens ook meer dan braaf! ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door