Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3237428
Ik ben al bijna 2 weken ziek, erg ziek geweest, hoge koorts benauwd etc. Heb een kuur en prednison gehad, die zijn op inmiddels, heb nu alleen nog een puf. Nu ben ik weer wat beter, niet meer zweten en de koorts is weg. Ik hoest me nog wel een ongeluk en ben snel moe. Dus ff iets doen en dan maar weer liggen. Wat ik erg vervelend vind is het hoesten en de kortademigheid. Heeft iemand de gouden tip tegen dat pijnlijke hoesten?
Door hamada
#3237448
Van een natuur therapeut hoorde ik dat longklachten vaak samengaan met darmproblemen. Ze adviseerde mij voor een hardnekkige hoest ( ook) l-glutamine ter versterking van darmen. Het werkte niet meteen, maar na ruim een week stopte de hoest, terwijl ik meestal maanden blijf hoesten. Nu neem ik het standaard bij verkoudachtige klachten en het hoesten is echt zo veel minder...
Misschien een tip?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3237473
pearlsofpassion schreef:Dennenolie vind ik geweldig spul.
Gewoon echt goede olijfolie zou ook kunnen helpen. Gewoon een keer of drie per dag een flinke lepel drinken.
Dennenolie ken ik niet, zal eens kijken. Olijfolie puur doorslikken? :-X obstipatie(als ik dat zou hebben) lijkt me dan wel opgelost maar hoesten ook? Serieus?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3237474
hamada schreef:Van een natuur therapeut hoorde ik dat longklachten vaak samengaan met darmproblemen. Ze adviseerde mij voor een hardnekkige hoest ( ook) l-glutamine ter versterking van darmen. Het werkte niet meteen, maar na ruim een week stopte de hoest, terwijl ik meestal maanden blijf hoesten. Nu neem ik het standaard bij verkoudachtige klachten en het hoesten is echt zo veel minder...
Misschien een tip?
Ik zal eens googlen, waar haal je dat spul?
Door Martine-Tom
#3237493
Fioon schreef:Chocolade... Helpt overal voor :D
Ik heb dat zelf altijd al gedaan omdat ik gewoon merkte dat het iets deed, even geleden kwam er een onderzoek voorbij waar dat gestaafd werd...en dat neem ik met liefde voor waar aan :biggrin2:
Theelepel suiker werkt ook...maar chocolade is lekkerder :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door