Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door eva.si
#3237282
Hallo Allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Eva en ben de trotse eigenaar van 3 chines crested. 2 nakies en 1 powderpuff. Bella 1 jaar, Spook 1 jaar, Fancy 3 jaar. Ik heb Spook en Bella gekregen toen zij 6mnd waren. De overgang naar KVV , barfflakes en 2x in de Week Barf, was geen probleem. Nu krijg ik binnenkort een nieuwe pup. Als hij komt zal hij 15 weken oud zijn. Inmiddels krijgen mijn honden 3 x per week KVV van lotgering, 2x per week barfflakes tamro (met extra bot) 2x Barf ( lamsrib, hazekop of eitje met sardientje). Kan ik de nieuwe pup zonder problemen Barfflakes geven? Wat vinden jullie?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3237288
eva.si schreef:Hallo Allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Eva en ben de trotse eigenaar van 3 chines crested. 2 nakies en 1 powderpuff. Bella 1 jaar, Spook 1 jaar, Fancy 3 jaar. Ik heb Spook en Bella gekregen toen zij 6mnd waren. De overgang naar KVV , barfflakes en 2x in de Week Barf, was geen probleem. Nu krijg ik binnenkort een nieuwe pup. Als hij komt zal hij 15 weken oud zijn. Inmiddels krijgen mijn honden 3 x per week KVV van lotgering, 2x per week barfflakes tamro (met extra bot) 2x Barf ( lamsrib, hazekop of eitje met sardientje). Kan ik de nieuwe pup zonder problemen Barfflakes geven? Wat vinden jullie?
moest even zoeken wat barfflakes zijn...
is dus voorgesneden barf

ja hoor dat kun je je pup gewoon geven. Heel veel pups op BP krijgen volledig barf, dus dat kan gewoon.

let wel goed op je menu en de verhoudingen. Ik vond kvv en barf al een crime om goed uitgebalanceerd te geven (heb t dus ook niet lang gedaan :biggrin2: ) Als ik dan lees hoe samenstellen met die flakes werkt dan moet je een wiskundige zijn om met de combi kvv/flakes/barf tot een goed menu te komen :)

Barfplaats wordt gesponsord door