Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3237169
Mijn lieve, knappe, leuke Nelson.
Ik hou nog een heel aantal slagen om de arm, maar ik denk dat we weer een stukje van de puzzel op de plek kunnen leggen. We zijn de afgelopen week niet van huis geweest. Niet om te wandelen, niets. We hebben veel grond aan huis en we hebben elke dag hersenwerkjes gedaan en in de wei gespeeld. Misschien is het stress, misschien krijgt hij teveel allergenen op zich af tijdens een wandeling. Hoe dan ook heb ik deze video's niet meer kunnen schieten de afgelopen maanden en heb ik vanavond gewoon een traantje zitten weg pinken. Zo'n blije hond, zo happy, zo zorgeloos.






Hebben jullie dat nu ook? Dat je soms gewoon een brok in je keel krijg als je naar je hond kijkt? Ik ben zó gek op dat beest...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op do 04 aug 2016, 23:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3237173
Is er iemand die mij nou eens kan vertellen hoe je zo'n filmpje gewoon meteen via bp kan afspelen? Hoe je dat dan insluit in je bericht? Ik snap er echt niks van ::) ;D
Door Siberienne
#3237186
Oooooh het is toch familie van Spot geloof ik:


En ja, ik heb dat ook. Vandaag nog; Spot voelde zich geloof ik wat beter en ik kwam buiten en hij stond bovenop Shadow te springen en kwam aandansen toen hij mij zag. Inderdaad traantje weg gepinkt

En dat snoetje... daarvoor ga je naar de maan en terug, niet?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3237189
Pauline schreef:s achter http weghalen Marloes, dan doet het filmpje het.

En je ik heb dat ook en wat fijn dat het met Nelson zo goed gaat! :-* :-* :-*

En het stukje achter de code weghalen, dan doet ie het.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3237191
Heerlijk om te zien Marloes! Blij ei :biggrin2: Ik snap het helemaal dat je daar van smelt en dat het je gerust stelt. Zo willen we ze graag zien he! Geniet er maar lekker van!
Door Lizzy
#3237196
Hope schreef:Mijn lieve, knappe, leuke Nelson.
Ik hou nog een heel aantal slagen om de arm, maar ik denk dat we weer een stukje van de puzzel op de plek kunnen leggen. We zijn de afgelopen week niet van huis geweest. Niet om te wandelen, niets. We hebben veel grond aan huis en we hebben elke dag hersenwerkjes gedaan en in de wei gespeeld. Misschien is het stress, misschien krijgt hij teveel allergenen op zich af tijdens een wandeling. Hoe dan ook heb ik deze video's niet meer kunnen schieten de afgelopen maanden en heb ik vanavond gewoon een traantje zitten weg pinken. Zo'n blije hond, zo happy, zo zorgeloos.




Hebben jullie dat nu ook? Dat je soms gewoon een brok in je keel krijg als je naar je hond kijkt? Ik ben zó gek op dat beest...

Afbeelding

Hahahaha, wat een geniaal filmpje Marloes ;D ;D ;D . Lekker rustig hondje, die Nelson van jou ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-* ! Wat is ie ontzettend blij joh, niet normaal! Ge-wel-dig!!!!!!!!

Ik snap dat jij een traan hebt weggepinkt!! Het is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk om te zien!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3237219
Wat een heerlijke,lieve,blije,mooie.....................Nelson :smitten: :smitten: :smitten:

En ja hoor snap het best dat traantje,deed ik ook wanneer ik Radja heerlijk zag spelen en later haar kvv zag eten en gewoon wanneer ik naar haar koppie keek,die mij altijd liefdevol aankeek! Dat waren tranen van liefde!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door