Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3237065
Vandaag stond er een wandeling met een vriendin op het programma samen met haar kruising border collie x berner senner ....
Het eerste half uur gingen beide honden voornamelijk hun eigen gang, maar Rox gaat na een tijdje tegenwoordig even testen hoe ver ze bij andere honden kan gaan

Zeg Denzo, we lopen nu al even .... Maar luister jij eens even goed naar mij

Afbeelding

Ik sta in de hondenwereld hoger dan jou OK ?

Afbeelding

Dus liggen nu ....

Afbeelding

En waag het niet om boven mij te komen staan ja !

Afbeelding

Zo, sta nu maar weer op

Afbeelding

En waag het niet om in mijn oor te happen

Afbeelding

Wat zei ik nou ? NIET in mijn oor happen !!

Afbeelding

Geef je je over ?

Afbeelding

Ok, en nu weer doorlopen ... In mijn ogen ben ik duidelijk geweest !

Afbeelding

En toen kwam het moment dat mevrouw even aan de lijn moest van mij .. Even afkoelen !

Gelukkig ging het na haar time out weer prima, en konden beide honden heerlijk samen oprennen en samen minuten lang staan te twijfelen bij een waterkantje met de blik "zullen we wel of zullen we niet gaan zwemmen"


Afbeelding
Door Borke
#3237115
Pittige dame - vind ik leuker dan zo'n sullige lab zoals je ze vaak ziet.
Daar heb je je handen wel even vol aan denk ik?
Saai is het in ieder geval niet :biggrin2:
Door Lil
#3237163
Bring Back memories!

Cay was ook zo met Kimba. Lelijk dat ze bij binnenkomst tegen die kleine deed!!! Grommen overstaan en op de rug happen. En daarna.... Beste vriendinnen! Spelen, alles accepteren (terwijl Boris dan een snauw zou krijgen als hij hetzelfde zou doen).

Ach ja liefde en haat ligt dicht bij elkaar.
Laatst gewijzigd door Lil op vr 05 aug 2016, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3237408
Borke schreef:Pittige dame - vind ik leuker dan zo'n sullige lab zoals je ze vaak ziet.
Daar heb je je handen wel even vol aan denk ik?
Saai is het in ieder geval niet :biggrin2:
Het is een pittig ding ja !
Over het algemeen heel onderdanig naar andere honden waar we langslopen, maar zodra er een hond langer dan een (pakweg) half uurtje meeloopt gaat ze echt testen .... En dan is ze voor de duvel niet bang !

Nu wandelen wij eigenlijk altijd alleen met onze eigen roedel, en regelmatig met mijn vriendin en haar labradors en dan heb ik mijn handen wel vol aan haar ja
Loop ik alleen met haar (of met een van de reuen van ons erbij) dan is ze een heel makkelijk hondje en luistert super

Ok, hardlopers/wandelaars/mensen moeten we nog even op oefenen want dat is continu "jump jump jump, hoi ik ben Rox, leuk ben ik hé, kijk ik kan je een kusje op je wang geven als ik spring" ::)

Na Sjors (de meest makkelijke hond die ik ken !) is het even wennen, maar het is een heerlijk hondje en ondanks dat ik echt een reuenmens ben heeft zij mijn (ons) hart echt volledig gestolen :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door