Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Annelies62
#3237061
Enkele jaren geleden zaten mijn honden op barf. Daarna door veel werk en drukte binnen het gezin
terug op Farmfood. Ik vond ze er toch beter uitzien toen ze vers kregen.

Nu wil ik dus terug op KVV en dan 2 of 3 dagen barf.

Moet wel weer even kijken hoe het allemaal moet dan met combineren.

Voorlopig heb ik voor komende week het volgende gehaald.

Gans compleet
Pens compleet
Vlees copleet
Rundmix
Kalkoen wild mix
Kip makreel
eend compleet
Rund Vleesmix
Konijn compleet

Zalmkoppen en kippenekken.
volgende keer pak ik dan wat andere soorten.

Wil 2 a 3 keer per week wat zalmolie en zeewier geven. Af en toe een eitje.
Moet ik nu wel elke dag groente bijgeven?

Bandji is iets te dik dus wil ik 2% gaan geven. ze weegt nu 33 kilo dus dacht aan 600 gram
Ederki is veel drukker en daardoor te mager (27 kilo ) dus die wil ik op 3 a 3,5 % gaan zetten dus 900 a 1000 gram.

Kan dit zo?
Door Mijati
#3237073
Lijkt mij meer dan prima.
En wat genoeg is voor jouw honden, zal je in de praktijk gaan ontdekken 2% is gemiddeld, dus als je daarvan uit gaat, kun je over een paar weken zien of het goed is.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3237074
Als je volledige dagen en meer dan 1 dag in de week wil gaan barfen zou ik wel meer geven dan enkel zalmkoppen en kippennekken. Als extra kan dat wel.
Let je wel op dat je niet meer dan 10% vis geeft, dat is dus minder dan een dagportie.
Gebruikersavatar
Door Annelies62
#3237076
pearlsofpassion schreef:Als je volledige dagen en meer dan 1 dag in de week wil gaan barfen zou ik wel meer geven dan enkel zalmkoppen en kippennekken. Als extra kan dat wel.
Let je wel op dat je niet meer dan 10% vis geeft, dat is dus minder dan een dagportie.
Ja dat weet ik. Moet nog wat spiervvlees enz bestellen. Bovengenoemd is alleen voor komende week :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door