Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3236573
Vriendlief heeft wat ontdekt: relax muziek voor honden :biggrin2:
En de grap is, het werkt als een tierelier!

Ondanks spelende en gillende kinderen voor de deur slaapt meneer heel vast en ligt zelfs te dromen :)
Dat deed hij voorheen echt niet.



Voor degene met een hond die last heeft van stress of spanning de moeite waard om te proberen.
Er zijn heel veel verschillende: https://www.youtube.com/channel/UC2BDs0 ... POY0g9rZxw en https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 1z_awuyY97.
Door smulpaap
#3236585
Wij hadden vroeger een infrarood sauna met cd speler . Als we de sauna in gingen hadden we natuurlijk ook ontspannende muziek .
We draaiden die muziek ook weleens beneden , de honden vonden het heerlijk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3236628
Jaaaa, ik ken het! Hier is een eerste dag op vakantie altijd wat lastiger, vooral bij Lola, die denkt altijd dat we haar ergens achter laten geloof ik, en moeten we toch even weg zet ik het aan, gaat mevrouw heerlijk liggen maffen!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3236842
Tje, dat is wel handig om te weten zeg!

Zou je dan ook in kunnen zetten bij honden met verlatingsangst.
Hihi, net zoiets als een muziekje met zo'n trektouwtje die je in de babykamer aanzet als je weggaat. ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3236869
Border Bandit schreef:Tje, dat is wel handig om te weten zeg!

Zou je dan ook in kunnen zetten bij honden met verlatingsangst.
Hihi, net zoiets als een muziekje met zo'n trektouwtje die je in de babykamer aanzet als je weggaat. ;)
daar hebben ze zelfs een speciale versie voor!
Nou geloof ik daar niet zo in, want ze hebben ook speciale voor Herders en voor Jack Russels om maar eens wat te noemen
Maar ik zou het zeker eens proberen. Eerst gewoon als je thuis bent natuurlijk, er zijn namelijk ook honden die er juist onrustiger van worden.

Wat hier ook goed werkt is zo'n tingeltangel yoga muziekje; ritselende blaadjes, regendruppels, stromende beekjes dat werk.
Door Lil
#3236898
Wel eens gehoord en wel eens wat van geluisterd. Conclusie ik zet wel een aantal van mijn klassieke cd's op, vele malen gemakkelijker en goedkoper dan speciale hondenmuziek. Meeste nummers of soortgelijke nummers heb ik wel ergens staan.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3236919
Lil schreef:Wel eens gehoord en wel eens wat van geluisterd. Conclusie ik zet wel een aantal van mijn klassieke cd's op, vele malen gemakkelijker en goedkoper dan speciale hondenmuziek. Meeste nummers of soortgelijke nummers heb ik wel ergens staan.
YouTube kost niks hoor Afbeelding
Door Lil
#3236931
pluk schreef:YouTube kost niks hoor Afbeelding
Dat is handig! Nou ja ik heb een vaste pc... Boven... Dus als ik er niet ben moet er toch een cd'tje op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door