Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#323561
uh ik heb de honden vis gegeven.
essie heeft er maar 1 op, shane helemaal niets. :-\
minx, bo en kaylee wel alles opgegeten, maar die hebben het dus later gespuugd, net zo lang tot alles er weer uit was. :-\
iemand enig idee hoe t kan?

kan t zijn dat t te koud was???
Laatst gewijzigd door danielle1980 op zo 22 mei 2005, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#323576
Jolly schreef: of ze houden gewoon weg niet van vis.
maar daarom spugen ze t toch niet uit, was ruim half uur later. :-\
Door Lizzy
#323658
Wat voor vis was het? Bij sommige honden ligt vis gewoon wat zwaar op de maag, zeker vette vis.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#323689
danielle1980 schreef: uh wijting geloof ik :-\ :-[
Geloof je ::)

Maar in dat geval. Hier kotsten er ook een paar op wijting en makreel. Bij andere vissoorten totaal geen last, dus hier geven we gewoon geen wijting en makreel meer.
Door danielle1980
#323692
Angelique schreef: Geloof je ::)

Maar in dat geval. Hier kotsten er ook een paar op wijting en makreel. Bij andere vissoorten totaal geen last, dus hier geven we gewoon geen wijting en makreel meer.
tja ik eet geen vis of vlees zelf. :-[
maar we hadden wijting en nog een soort vis.
dit was geloof ik de wijting ;)
stond helaas geen etiketje op voor dit blondje :P
zal toch eens de andere vis dan proberen. ::) ;)
Door trusty
#324332
Bij onze peps kwam de wijting er ook na een half uur uit bij trusty niet maar beiden vonden het helemaal niet lekker ook maar eens andere vis proberen.
Door ~Joke~
#327006
Vis is hier ook een probleem bij 2 van de 3. Penny kotst de vis de laatste tijd steeds uit. Laatst zelfs in de auto :( Wat een meur. Kyra weigert het zelfs te eten Alleen Spike vindt het lekker en hij houdt het ook binnen.
Ze kregen hier sardientjes en makreel. Omdat ik vond dat ze toch vette vis moeten eten koop ik voor de mutsen nu diepvries zalm filet van euroshopper [AH] Dat vinden ze allebij lekker en dat blijft er ook in. Spike eet afwisselend sardientjes of makreel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door