Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3236582
Gisteren aangekondigd als "verrassing" door onze (bonus) schoondochter........
Dit is Thor, 9 weekjes oud
Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3236583
Aaargh, het is puppenseizoen! :crying: Nog zo'n heerlijk knuffeltje met een lekker snuitje en veelbelovende pootjes! :biggrin2:

Is hij van je schoondochter of is hij een geschenk van haar aan jullie? Wat is het voor ras? Hollandse herder? In ieder geval is ie prachtig!
Door Dreetje
#3236584
Anne in Duitsland schreef:Aaargh, het is puppenseizoen! :crying: Nog zo'n heerlijk knuffeltje met een lekker snuitje en veelbelovende pootjes! :biggrin2:

Is hij van je schoondochter of is hij een geschenk van haar aan jullie? Wat is het voor ras? Hollandse herder? In ieder geval is ie prachtig!
Hij is van zoon en schoondochter.
Opvoeding komt voor haar rekening want zoon is zeeman en is 6 weken thuis en dan
weer 6 weken aan boord.
Het is inderdaad een leuk beestje, het weekend gaan we even kijken.
Volgens haar is het een Mechelse herder maar mij lijkt het eerder een Hollandse herder.
Laatst gewijzigd door Dreetje op di 04 apr 2017, 19:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3236617
Een herderpup, smelt!!!

Maar een raszuivere mechel kan dit volgens mij niet zijn qua kleur.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3236620
Ach, wat een skeetje!
Lijkt mij ook eerder een Hollandse, maar ach maakt niet uit wat voor merk het exact is, hij is leuk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3236643
constance.blokzijl schreef:Ach, wat een skeetje!
Lijkt mij ook eerder een Hollandse, maar ach maakt niet uit wat voor merk het exact is, hij is leuk!
Ben ik een zeurpiet als ik zeg dat het toch wel handig is als je weet wat je in huis haalt? Al helemaal met herders en bijbehorende (werk!)karakters en gezondheid?

Anyway, gefeliciteerd! Wat een plaatje om te zien!
Door Aprilsnow
#3236788
Oooo nog zo'n scheetje. Heerlijk :smitten:

Sluit me wel een beetje bij Kaela aan. Hoe kan je het merk van je pup niet weten? :???:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3236833
Oh, wat een leuke pup!!

Mechelaar of hollander, hij zal vast zin hebben om te werken. :)
De tekening lijkt erg op een hollandse herder, maar ik vind de oren wat aan de brede kant.

Och, lekker genieten en heel veel plezier met Thor!!! :-*
Gebruikersavatar
Door pluk
#3236870
Kaela schreef:Ben ik een zeurpiet als ik zeg dat het toch wel handig is als je weet wat je in huis haalt? Al helemaal met herders en bijbehorende (werk!)karakters en gezondheid?

Anyway, gefeliciteerd! Wat een plaatje om te zien!
+1
Aprilsnow schreef:Oooo nog zo'n scheetje. Heerlijk :smitten:

Sluit me wel een beetje bij Kaela aan. Hoe kan je het merk van je pup niet weten? :???:
ligt er maar net aan waar je 'm koopt, niet elke fokker is even zuiver op de graat natuurlijk en verkoopt je zo een mechel pup die eigenlijk wat anders is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door