Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3236478
Ik had het kunnen weten na bijna 11 jaar :P

Onze autist in de bocht :biggrin2:
Je zal en moet 2 x daags met je geamputeerde smurf spelen :D
Omdat de smurf is geamputeerd ligt hij veilig in de gangkast , en wordt er dus onder toezicht verder vermoord
Nu , vanmiddag had de butler eindelijk weer eens tijd
En de butler dacht , autist mee naar de gang , dan gelijk het zonnescherm aan de voorzijde even laten zakken
Zo bedacht , zo gedaan . Voordeur open , en jawel . Voordeur werd dichtgedaan door het mormel
Want achter die voordeur is de gangdeur , en daar ligt mijn smurf ::)
En daar sta je dan , de poort was op slot . De achterdeur was gelukkig wel open
Maar ja , als je butler ook een smurf is Hoe kom je dan over die poort heen ? ::)
Trap bij de buren gehaald , en zo kwam de butler toch weer in huis terecht
Het mormel stond ondertussen door de voordeur te kijken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3236487
Oooh! Dit zijn dingen die mij dus ook regelmatig overkomen
Ik heb in de zomer dus ook standaard de schuifpui open, dan kan ik via de schutting bij de buren in onze tuin komen en heb ik bij 2 buren een sleutel liggen....
En raar dat ze het vinden als je ineens via de andere kant binnen komt!
Door smulpaap
#3236545
Gelukkig heeft de butler nog wel een paar lenige benen , en soepele enkels :biggrin2:
Gek beest , zo komt ze bij je met haar vleesbot ..... moeder help . dan moet er soms even geknipt worden omdat de leeftijd een rol gaat spelen

En nu net weer zo gek als een deur , ze kwam haar 12 jarige Border Collie vriend tegen , zo langzamerhand ook een oudere -jongere
Uitdagen ... pak me dan als je kan . En samen spelen
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3236557
Oh, heerlijk om te lezen, zo leuk beschreven!

Is mij ook een paar keer overkomen. Nu ligt er bij kennissen dichtbij een sleutel (en sluit ik mezelf natuurlijk niet meer buiten :D )

Ik heb ook van die dingen om de deur, zodat hij niet meer in het slot kan vallen. (als je ze niet vergeet erom te toen :P )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door