Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3235877
Vanmiddag tijdens de wandeling met de poppeloppies een mooi veertje gevonden, leuk om een beetje mee te oefenen met de macrolens

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lieveheersbeestje

Afbeelding

Afbeelding

en nog wat blommen details

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door M@rina op za 20 aug 2016, 21:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Door M@rina
#3235937
Angelique schreef:Je hebt iets scherps in beeld, dus het gaat goed :biggrin2:
Best een toer hoor :P een klein briesje en je bent je scherpstelpunt kwijt. Ben aan het uitproberen met scherptediepte dus ik heb alle veertjes foto's van diafragma 4 t/m 40 mooi om te zien hoe de scherpte-diepte verloopt en steeds groter gebied wordt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3236017
M@rina schreef:Best een toer hoor :P een klein briesje en je bent je scherpstelpunt kwijt. Ben aan het uitproberen met scherptediepte dus ik heb alle veertjes foto's van diafragma 4 t/m 40 mooi om te zien hoe de scherpte-diepte verloopt en steeds groter gebied wordt.


I know. :biggrin2: hier waait het altijd en dan is het al snel drama om iets scherp te krijgen, zeker als je met een heel klein gaatje pielekt. Ik moet vandaag nog een macro van iets eetbaars maken, dus haal de boel zo maar eens tevoorschijn. :biggrin2:

Mijn favo is overigesn ook het 2de lieveheersbeestje. Compo goed, kleuren lekker, scherpte op exact de juiste plek en natuurlijk een mooi bokeh.
Door M@rina
#3236033
Mieke L. schreef:Ik wil ook weer een macro lens! (vroeger had ik er een maar het begint weer te kriebelen!)

Ik ben helemaal happy met mijn macro lens. Over 2 weken gaan we 4 weken naar frankrijk naar een huis met een prachtige tuin, daar zal vast veel te fotograferen zijn. Voor het eerst gaan e terug naar een huis waar we al eens geweest zijn dus ik weet wat me ongeveer te wachten staat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door