Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3235901
hannabelgje schreef:Stichting alert?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
+ 1 zit weer heel wat dat getraind moet worden. Zij vragen altijd expliciet om snacks en worsten voor trainingen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3235907
Mijn eerste ingeving was asiel. Vaak krijgt asiel de brokken gesponsord maar natvoer en snacks niet ;)
Asiel zuidwolde houdt daarom regelmatig diervoeracties in de supermarkt waar je dan natvoer en snacks kan doneren (wordt gevraagd voordat je winkel in loopt zodat je het in winkel aan kan schaffen met je boodschappen doen)
Door Lil
#3235921
dinky89 schreef:Mijn eerste ingeving was asiel. Vaak krijgt asiel de brokken gesponsord maar natvoer en snacks niet ;)
Asiel zuidwolde houdt daarom regelmatig diervoeracties in de supermarkt waar je dan natvoer en snacks kan doneren (wordt gevraagd voordat je winkel in loopt zodat je het in winkel aan kan schaffen met je boodschappen doen)
Ik weet niet hoe het na de fusie in het nieuwe asiel is, maar ons oude weigerde snacks of gooide ze weg. Kregen de honden ruzie van.
#3235922
Het asiel heeft een paar maanden terug een hele lading brokken gehad met snacks.
Ze hebben daar maar hooguit 5 honden zitten dus die hebben voorlopig genoeg.
Verder in de omgeving zitten asiels met heel weinig honden.
En inderdaad willen niet alle asiels snacks hebben.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3235938
Lil schreef:Ik weet niet hoe het na de fusie in het nieuwe asiel is, maar ons oude weigerde snacks of gooide ze weg. Kregen de honden ruzie van.

Bij asiel zuidwolde wordt juist specifiek om snacks gevraagd om mee te trainen. Vandaar dat ik er aan dacht ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door