Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3235885
Wat vinden ze hier nou niet leuk? Gekocht speelgoed. Bleh. Saai. Of voor hen gebombardeerd speelgoed. Bleh, ook geen reet aan!

Wat vinden ze hier pas echt leuk?

Nou, Fritzi heeft een heel eigen bedacht spel. We jatten microvezeldoekjes van het aanrecht en daar zetten we het dan mee op een lopen. De rest er achter aan, trekspelletje spelen en ik vind dan achter in de tuin een aan flarden gescheurd aanrechtdoekje. Dat is lachuh!

Heb ik een beetje versleten microdoekje dat ik dan aan haar doneer: neeeejjjj, daar vindt ze er geen pest aan. Nee, hij moet eerst gejat zijn! Dus slim dat baasje is! Legt de voor haar bestemde doekjes op het aanrecht en zeg erbij "is niet voor hondjes he!". En dat werkt een beetje. Maar veel leuker is een nieuw doekje. Echt gestolen zeg maar ::)

Wat ook heeeeel leuk is? Tuinhandschoenen uit de schuur jatten. Dikke pret, kijk maar:

Afbeelding

En weet je wat ook dolletjes is? De stokken die je achter in de tuin vindt van de wijnstok die het baasje weggehaald heeft. Stuk of 8 takken zijn mee naar binnen gesleept en de bast vanaf getrokken terwijl ik de was aan het vouwen was. Maar wijnstoktakken vinden we eng (druiven zijn immers ook giftig, dus je weet maar nooit), dus de appelboom gesloopt en de dikke takken aan Fritzi geschonken. Ja, dat hadden we kunnen weten. Daar vindt ze geen pest aan natuurlijk ::) . Nee, we willen die takken die we NIET mogen.

Wij een hennep-touw van 2 meter voor ze gekocht. Ohww, boring....! Nee, wat wij leuk vinden is een trekspelletje met je sokken die je niet hebt opgeruimd. Of, ook super kek, met een (liefst nieuwe) theedoek een trekspelletje doen! Da's leuk!

Echt he, tuig is het!
Door fransbulletje
#3235898
Hier loopt ook zo'n doekjesjatter rond :biggrin2:
Al het speelgoed wordt gesloopt of hij vindt er niks aan maar staat de kast op een kier dan ben ik mijn vaatdoeken/dweilen kwijt.
Ruilen of teruggeven doet hij niet aan ::)
En inderdaad geef je hem een doekje dan hoeft hij hem niet , het jatten is het leukst ;D
#3235902
fransbulletje schreef:Hier loopt ook zo'n doekjesjatter rond :biggrin2:
Al het speelgoed wordt gesloopt of hij vindt er niks aan maar staat de kast op een kier dan ben ik mijn vaatdoeken/dweilen kwijt.
Ruilen of teruggeven doet hij niet aan ::)
En inderdaad geef je hem een doekje dan hoeft hij hem niet , het jatten is het leukst ;D


Hahahahaha ;D ;D
Maar ik voel me gelijk niet meer zo alleen :biggrin2:
Jatten. Dat is leuk.
Ik moet wel zeggen dat ik bijna in de hose pies hoor als ik dan beneden kom en er ligt een stapel ontvelde takken in de woonkamer :biggrin2:
#3235904
Lil schreef:Klinkt een stuk goedkoper dan het spul waar men hier mee rondloopt :biggrin2:


Het dure speelgoed ligt hier in een mand. Al jaren. Onaangeroerd. Het enige dat Fritzi wel leuk vindt is een hertengewei 's avonds uit de mand pakken en deze op het parket laten kletteren (ik denk dat ze dat zelfs 3 huizen verderop horen) :biggrin2:
#3235905
Heel leuk speelgoed is voor mijn honden alles wat niet van hen is, dus mijn slippers, soms ben ik ze een paar maanden kwijt en duiken dan zo ineens weer op, onder het zand. Waterflesjes 3/4 liter, gevuld of niet gevuld maakt niet uit, alleen als je met een gevulde van tafel springt maakt dat ding een smak omdat je geen 3/4 liter kan dragen tijdens het springen (met de landing knalt ie dan op de grond) Eigenlijk alles wat niet voor hen bedoeld is, is leuk, speeltjes soms ook wel, maar lang niet zo leuk als alles wat op en of onder de tafel staat. Op de vensterbank is ook jottum ;)
#3235909
Jatten is leuk, handschoenen, sokken, schoenen enz. Meestal vind ik het weer terug in een mand of hok en wordt het niet gesloopt. Maar weet je wat echt leuk is? Mijn fietssleutel jatten (er zat zo'n leuke hanger aan) en ergens verstoppen zodat ik hem nooit meer terug kan vinden. Gelukkig heb ik nog een reservesleutel.
#3235928
Ik heb bij mijn hond gewoon de pootjes afgezaagd. Die kan niks meer jatten van tafel of aanrecht. (Is ook niet nodig want de katten gooien het wel van tafel of aanrecht op de grond zodat het alsnog bij de hond met afgezaagde pootjes terecht komt).

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door