Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3235830
nu al de 2 de keer vandaag
van de week kwam ik een man tegen met een herder reu van 13 jaar
ik had alle hondjes aan de riem de herder liep ook aan de riem
maar was nieuwsschierig hij wilde snuffelen
die man gaf een commando af
de hond ging braaf af
na een paar tellen ging die zitten dus weer commando af
de hond aarzelde en kreeg een ruk met de riem
hond ging braaf af
na weer een paar tellen ging die weer zitten
man haalde uit met de riem hond dook in elkaar en liet zijn tanden zien

ik gilde nee niet slaan zo sla je alle liefde eruit
hij adoreert mij zei die
ik ben maar door gelopen
net met uitlaten hier aan het water een man met een prachtige rotweiler
heel stoer en breed zag hij eruit die hond
was nieuwschierig naar 1 van de hondjes
hij riep zijn hond terug maar die deed dat niet direkt
hij nam de hond mee aan de halsband en toen gaf hij dat mooie dier een trap in zijn lende
ik riep niet doen jo
moet die maar luisteren
ik weer ,zo trap je de liefde eruit
bemoei je met je eigen zaken
ik weer, dus als jij ziet dat er iemand mishandeld wordt dan houd je je mond
nou ik niet
ik zei nog
hoe zou het toch komen dat baasjes opgevreten worden door hun eigen hond
en ben maar weggegaan
Door Martine-Tom
#3235831
Zoeen woont er bij mij in de buurt ook.
Staff of pitt teef heeft ze, als ze eemee loopt loopt ze de hele weg te schelden en tieren tegen die hond en alles en iedereen wat ze tegen komt ::)
Laatst hoorde ik de schreeuwen tegen die hond "jij maakt mn leven een hel" en met een snok aam de riem werd de hond voortgesleurd :'(
Door Lil
#3235832
Jammer. Maar liever een goed gedoseerde por met je voet (dat is een trap in de lende dus niet) in je hond dan dat die rottweiler jouw mooie hondjes had opgevroten.
Door Lizzy
#3235836
Martine-Tom schreef:Zoeen woont er bij mij in de buurt ook.
Staff of pitt teef heeft ze, als ze eemee loopt loopt ze de hele weg te schelden en tieren tegen die hond en alles en iedereen wat ze tegen komt ::)
Laatst hoorde ik de schreeuwen tegen die hond "jij maakt mn leven een hel" en met een snok aam de riem werd de hond voortgesleurd :'(
Da's misschien wel dezelfde als die hier in Z'meer wel eens loopt! Weet je wat voor auto ze heeft? Echt he, koop een boksbal, geen huisdier :-X
Door Martine-Tom
#3235839
Lizzy schreef:Da's misschien wel dezelfde als die hier in Z'meer wel eens loopt! Weet je wat voor auto ze heeft? Echt he, koop een boksbal, geen huisdier :-X
Denk dat deze hind de wijk niet uit komt :'(

Zij heeft lang bruin haar, meestal in een staart, volslank, jaar of 30, dochtertje van een jaar of 3, hond is een bruin/witte teef, staff oid, en loopt (om voor mij volledig duistere reden) vaak het een hurtta jas (rood)...
Auto weet ik niet...

Overigens is het dochtertje net zo vaak de pineut, of ik als ik toevallig binnen de geluidsgrens van haar stem loop...of wie dan ook. Tom snuffekde en had haar nog niet eens gezien, begint ze te gillen dat ik die k*tkeffer bij me moet houden ::)
Moest eerst zoeken waar het geluid vandaan kwam zo ver was ze nog weg...

Tot op heden doet de hond niks, maar ik vrees dat het een kwestie van tijd is voor die tijdbom afgaat...
#3235841
Lil schreef:Jammer. Maar liever een goed gedoseerde por met je voet (dat is een trap in de lende dus niet) in je hond dan dat die rottweiler jouw mooie hondjes had opgevroten.

hij had helemaal niet moeten trappen
die hond was al weg bij mijn hondje
Door Lil
#3235845
nikèdog2000 schreef:hij had helemaal niet moeten trappen
die hond was al weg bij mijn hondje

Wat een etterbak was het dan!

Wilde alleen zeggen niet alles is zwart of wit. Ik heb ook wel eens gestaan dat ik in een miliseconde moest handelen en dus maar een klap verkocht. Maar nee als hij idd al de hond gewoon had en geen gevaar was dan trap je toch niet zomaar :'(
Gebruikersavatar
Door Radja
#3235859
nikèdog2000 schreef:weet je wat ik denk?
dat die kerels denken ,ik zal eens laten zien hoe die luistert
en als de hond niet direkt doet wat ze zeggen staan ze voor paal
dit is puur macho gedrag

:'( :'( zo triest dit! Bah!!
Door jasmijn
#3235896
Zo lopen er hier ook een paar rond, ook met staffords en een met een amerikanse buldog geloof ik, die laaste krijgt echt konstant klappen om niks met de riem :'(
Arme beest snapt er echt geen hout van, staat hij even te snuffelen krijgt hij een trap omdat hij door moet lopen :-X

Of een vrouw die met 2 staffords loopt en die honden bijna de helen tijd ophangt aan hun slipketting en vaak nog een paar klappen na geeft, want je moet ze onder de duim houden :'(

Of de hond van de buren, isa heet ze.
Die hoor ik ook regelmatig piepen na dat haar naam een paar keer geschreuwd is,

Ik zeg er niks van, ik ben er te bang voor :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door