Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3235489
Ik eet ze zelf op! :biggrin2: gisteren al geweest, voor 46 euro een 3 gangen diner bij een turks restaurant, inc drinken!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3235507
Pauline schreef:Als jullie wel bij AH komen en de zegels niet zelf sparen, mag ik ze dan hebben?
Oh, ik heb ze net vanmiddag afgewezen... Ik zal ze in het vervolg aannemen voor je!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3235533
Inge en Bono schreef:Ik heb er 9 voor je, zal ik ze vast opsturen of nog even verder sparen? (Geen ideeeeeee tot hoe lang je kan sparen ;D )
Lief!!! Spaar nog maar verder, duurt tot 26 augustus. :-*
Door Lizzy
#3235693
Plien! Ik zei tot nu toe steeds "neeeee, dank u" maar vandaag ben ik zegeltjes wezen halen :biggrin2: . Ik ben je adres kwijt, die staat op mijn gecrashte PC. Wil je 'm nog een keertje doorsturen naar me? Het zijn er niet veel he. Maar alle beetjes helpen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3235718
Ik ben blij met alle zegeltjes die ik krijgen mag, hoeveel het er ook zijn. Als ik ze zelf niet gebruik dan is er altijd wel iemand die er hier ook blij mee is. Inmiddels heb ik 4 boekjes vol en gaan we al 2x met vrienden uit eten. Maar voor wie ze missen wil, ik ben er altijd blij mee.
:-* :-* :-*
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 17 aug 2016, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3239063
LL (lieve Lizzy :biggrin2: ) bedankt voor de bijdrage en wie het kleine niet eert is het grote niet weert! Inmiddels heb ik 7 boekjes vol en het duurt nog twee weken dus ik ga een heel eind komen. :D :-*
Door Lizzy
#3239557
Pauline schreef:LL (lieve Lizzy :biggrin2: ) bedankt voor de bijdrage en wie het kleine niet eert is het grote niet weert! Inmiddels heb ik 7 boekjes vol en het duurt nog twee weken dus ik ga een heel eind komen. :D :-*
:-*

Ik heb weer een paar nieuwe gespaard, ze komen eraan :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door