Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3235488
Inmiddels een jaar of 7 geleden ben ik uitgevallen met een zware burnout, incl alle feestelijkheden die je maar kan bedenken (verlamming, depressie, angststoornis...de hele reut), sinds ik Tom heb ben ik pas echt gan herstellen en hoewel ik nog dagelijks met de gevolgen geconfronteerd word, en er intussen ook reuma bij gekomen is funtioneer ik weer wel een stui beter!
Vorig jaar mijn droom om te verhuizen waar gemaakt en daar weer wel een terugslag van gehad en ook die nu aardig te boven.
Het blijft een droom om te werken, en dat blijft mijn doel met een serieus aantal beperkingen, zomaar op een kantoor of achter een massa gaat m niet meer worden, teveel beperkingen.
Waar ik 2 jaar gekeden weinig mogelijkheden zag komt er nu zo af en toe iets op mijn pad, geen regulier werk, maar dat hoeft ook niet meer, werk heeft voor mij nu een bredere definitie.
Zo kwam even geleden de vraag van fam Loeve of ik voor hun wilde bloggen, nu heb ik altijd graag geschreven dus tja waarom niet. Wat overleg gehad, de site word is heel erg aan het veranderen en er komt nog veel meer verandering aan, 1 ervan is dus dat ik voor ze blog :)
Helemaal leuk, 1 maal per week komt er een nieuwe blog op de site.
Verder staat er veel info op, is er een consumentenwebshop bij gekomen, en...nog meer, heel leuk om er vanaf het begin bij te zijn, en erbij betrokken te zijn middels een blog!

Voor wie het leuk vind te lezen:
http://tinlo.nl/nieuws/
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3235503
Wat ik bij de blog mis is de datum waarop een blog wordt geplaatst.
Dat helpt in de toekomst ook om de blogs in de tijd te kunnen blijven plaatsen ;)
Wel erg leuk om ze te lezen :-)
Door Martine-Tom
#3235504
dinky89 schreef:Wat ik bij de blog mis is de datum waarop een blog wordt geplaatst.
Dat helpt in de toekomst ook om de blogs in de tijd te kunnen blijven plaatsen ;)
Wel erg leuk om ze te lezen :-)
Ik geef het door :)
Het is nu even snel snel gerealiseerd dus best kans dat dat soort aanpassingen nog gedaan moeten worden :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door