Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3221688
Als de hond er tegen kan zie ik geen bezwaar. Ik zou niet weten waarom je karnemelk zou geven, maar dat is een ander verhaal :)
Door Cathy
#3221701
Tegen teken .
Lizzy schreef:Als de hond er tegen kan zie ik geen bezwaar. Ik zou niet weten waarom je karnemelk zou geven, maar dat is een ander verhaal :)
Door Cathy
#3221739
Lizzy schreef:Ik heb grote twijfels of het helpt maar ik hoop dat ik er naast zit! Laat je ons weten of het werkt?
Zal ik doen :)
Door Cathy
#3235374
Yuma kan goed tegen karnemelk , en heeft al 2 maanden geen last van teken gehad :)
Lizzy schreef:Ik heb grote twijfels of het helpt maar ik hoop dat ik er naast zit! Laat je ons weten of het werkt?
Door Lizzy
#3235456
Nou dat is mooi! Nou moet ik wel zeggen.... Ik heb ook al een paar weken nog maar weinig last van teken (en ik geef geen karnemelk). Toeval? We blijven je graag volgen!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3235769
Lizzy schreef:Nou dat is mooi! Nou moet ik wel zeggen.... Ik heb ook al een paar weken nog maar weinig last van teken (en ik geef geen karnemelk). Toeval? We blijven je graag volgen!
Ik geef wel karnemelk zoals je weet, had tot voor een paar weken geleden wel af en toe een teek, maar zo weinig dat ik me geen zorgen maak.
Maarre...Hier ook al een paar weken geen teek meer gezien, die kunnen toch niet zomaar ineens verdwenen zijn?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3235794
Nu je het zegt....Ik heb de laatste tijd ook geen teken meer gezien. Toevallig gisteren ééntje maar verder niet.
Karnemelk vinden ze hier niet lekker dus krijgen ze niet.
Maar des te meer muggen zitten hier :P
Gebruikersavatar
Door Hope
#3235802
De teken zullen zijn verzopen of verdroogd. Ghehehe :knuppel2:

Maar ook hier geen teken momenteel, en geen middelen die ik gebruik.
Door Cathy
#3235893
Ik denk dat ze eerst zijn gedroogd en toen verzopen :P
Hope schreef:De teken zullen zijn verzopen of verdroogd. Ghehehe :knuppel2:

Maar ook hier geen teken momenteel, en geen middelen die ik gebruik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door