Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#323200
hij ligt nu in een hoekje in de computerkast te slapen.
Heeft al een plasje in de bak gedaan.
Zometeen geef ik hem wat carnibest.

Maarr, hij is dus niet geent, en ik denk dus ook niet ontwormd. Moet hij een enting en ontwormd worden, zoja, welke enting en welk ontwormingsmiddel?
Voor de rest ziet ie er heel goed uit, met stekelhaartjes. Moeders had ook iets langer haar als normaal.
Door Doedels
#323245
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. :D Wat nu? Geen idee. Het is voor mij al veel te lang geleden. Ik zou het zelfde doen als met puppy's. ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#323299
even bij de DA een tube banminth halen voor katten en daar mee ontwormen enkele weken achterelkaar net zolang tot de ontlasting schoon is. Enten zou ik voorlopig nog niet doen. minstens met 12 of 14 weken pas
Door An
#323341
Ja zeker wel ontwormen, das toch belangrijk met zo'n kleintjes. Enten, ach ja, daar is geen haast bij. Ik heb ze hier op een maand of 5-6 pas laten enten.


Nog effe en je krijgt klappen als je te dicht in de buurt komt van het eten hahaha
Laatst gewijzigd door An op zo 22 mei 2005, 03:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#323541
sylvia schreef: even bij de DA een tube banminth halen voor katten en daar mee ontwormen enkele weken achterelkaar net zolang tot de ontlasting schoon is. Enten zou ik voorlopig nog niet doen. minstens met 12 of 14 weken pas
oke, ga ik dat deze week even halen.

hij heeft trouwens nog niet gepoept, althans, niet dat ik weet. Wel al een paar keer netjes op de bak geplast, maar geen drolletje gezien ???
(Hij is nu in gevecht met mijn schoenveters)
Vanmorgen had hij behoorlijk veel carnibest op, vanmiddag niet zo veel, en daarnet ook niet echt veel, een paar hapjes maar. Het lijkt zo vreselijk weinig wat ie eet, :-\ maarja, het is ook maar een ukkepuk, waarschjnlijk is het genoeg, want hij is levendig zat.
Ik ben natuurlijk die volle bakken van de honden gewend.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door