Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3235125
Afbeelding

:biggrin2:

Haku heeft hem gevonden, hij wou hem weg jagen zo als hij soms bij anderen vogels doet maar hij bleef zitten :o
Haku dacht op een meter afstand dat het beter was om dit gevaarlijke dier maar met rust te laten, ik niet.
Hij zat namelijk bol en reageerden bijna nergens op, kon hem zo van de grond oppakken zonder enige moeiten :-\

Nu zit hij te wachten op zijn taxi, het is een jonkie maar volgens mij gaat er hier echt iets niet goed met hem.
Hoop dat hij in het opvang centrum beter word en hij weer lekker de buurt hier kan terroriseren met de rest van de benden, vind het altijd zo mooi al die meeuwe hier.

Haku vind het trouwens niet leuk dat ik dat engen ding mee naar huis heb genomen ::) bij thuiskomst kroop hij gelijk onder de trap en kwam er pas er onder uit toen het veilig in een kooitje zat ::) mietje :P :biggrin2:

Update:
Haku is weer eenigst kind :)
Zijn taxi is gekomen en de bestuurder gaf mij volkomen gelijk dat ik hem mee genomen had, de vrouw aan de telefoon vond eerst dat ik hem had moeten laten zitten omdat het een jonkie was en hij nog zou moeten leren vliegen.
Maar hij heeft dus last van botulisme dus dit had hij niet overleeft als ik hem had laten zitten, ook was hij erg mager wat ik ook al had gevoeld ding woog niks.

Nu gaan ze hem 2 keer spoelen en dan 24 uur geen eten dan daarna weer op kracht brengen met flink wat kracht voer, hoop dat ie er goed door heen komt want ik vind ze erg leuk.
#3235180
Ow meeuwen prachtige beesten maar wat een verschrikking...
Wij hebben zoveel overlast van de meeuwen hier in de buurt. Saartje durft niet eens meer te lopen als ze gaan krijsen. en krijsen doen ze nu bijna de hele dag omdat de keukens aan het uitvliegen zijn. Je bent je leven niet zeker, ze pikken zo op je kop en dat hebben ze bij Saartje dus ook gedaan. Meisje heeft nu een trauma een krijsende meeuw is stilstaan of wegwezen.
Ze vreten vuilniszakken, roven vuilnisbakken leeg en maken er een bende van..... Sorry ik kan ze niet uitstaan.
#3235328
Lizzy schreef:Fijn dat je hem gered hebt :-*

Het was van korte duur, je nieuwe huisdier :biggrin2:
Ja je kent dat wel, impuls aanschaf, onverantwoordelijke eingenaar gedrag, vriend die er niet zo blij mee was, de hond was er bang van en eigenlijk toch de verkeerde kleur ::) :biggrin2:

Maar ik heb weer een anderen hoor, deze is veel leuker :biggrin2:
En ook helemaal mijn kleur :cool:

En ach eens een onveranderwoodelijke eigenaar altijd een onverantwoordelijke eigenaar toch ;) :P :biggrin2:
#3235329
M@rina schreef:Ow meeuwen prachtige beesten maar wat een verschrikking...
Wij hebben zoveel overlast van de meeuwen hier in de buurt. Saartje durft niet eens meer te lopen als ze gaan krijsen. en krijsen doen ze nu bijna de hele dag omdat de keukens aan het uitvliegen zijn. Je bent je leven niet zeker, ze pikken zo op je kop en dat hebben ze bij Saartje dus ook gedaan. Meisje heeft nu een trauma een krijsende meeuw is stilstaan of wegwezen.
Ze vreten vuilniszakken, roven vuilnisbakken leeg en maken er een bende van..... Sorry ik kan ze niet uitstaan.
Dit is een kleintje en dat blijft die ook, meestal zijn deze niet zo brutaal en lomp als de mantelmeeuwen die echt rotzakken kunnen zijn ja.
Deze hoor je ook veel minder dan de mantelmeeuwen en landen eigenlijk ook bijna niet, vind deze soort dan echt heel erg leuk.

Maar hier heb ik geen last van welke meeuwe dan ook, meer last van de katten en ganzen die hier lopen.
Gelukkig zijn de ganzen nu eindelijk klaar met broeden dus gaan ze niet meer gelijk de aanval in als je langs loopt :)
#3235388
Doranto schreef:Goed van je! Hopelijk redt hij het. Laten ze dat nog weten?
Helaas heeft hij het niet gered :'(
Ze kwamen net de kraai halen en die mevrouw vertelden me dus dat hij een half uur naar dat hij daar binnen kwam dood is gegaan :(

Maargoed ik heb het geprobeerd ;)
#3235412
jasmijn schreef:Helaas heeft hij het niet gered :'(
Ze kwamen net de kraai halen en die mevrouw vertelden me dus dat hij een half uur naar dat hij daar binnen kwam dood is gegaan :(

Maargoed ik heb het geprobeerd ;)
Ach :( jammer zeg.
#3235420
jasmijn schreef:Helaas heeft hij het niet gered :'(
Ze kwamen net de kraai halen en die mevrouw vertelden me dus dat hij een half uur naar dat hij daar binnen kwam dood is gegaan :(

Maargoed ik heb het geprobeerd ;)
Dat is inderdaad erg jammer :-( Maar door jou heeft die in ieder geval nog een kans gekregen ;)
#3235565
Tof dat je geprobeerd hebt hem te helpen :thumbsupup: Jammer van de vogel. Maar het was geen jonkie maar een volwassen kokmeeuw. Jonge kokmeeuwen hebben nog bruine vleugels en nog niet zo'n zwarte kap. Ook is de snavel van jonge kokmeeuwen tweekleurig.
Nooit geweten dat meeuwen ook botulisme konden oplopen.
Door Martine-Tom
#3235732
jasmijn schreef:Ja je kent dat wel, impuls aanschaf, onverantwoordelijke eingenaar gedrag, vriend die er niet zo blij mee was, de hond was er bang van en eigenlijk toch de verkeerde kleur ::) :biggrin2:

Maar ik heb weer een anderen hoor, deze is veel leuker :biggrin2:
En ook helemaal mijn kleur :cool:

En ach eens een onveranderwoodelijke eigenaar altijd een onverantwoordelijke eigenaar toch ;) :P :biggrin2:
Welnee, geef nou maar gewoon toe, je bent zwanger dus hij zat je gewoon in de weg, vogel was kind van de rekening :'(

:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door