Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3235254
Ik kwam weer de Berner Sennen tegen die met Jones vecht (normaal loopt die veel vroeger). Deze keer eindelijk eens aan de lijn, maar nu blijkt die vrouw met een kinderwagen te lopen. Die hond viel dus uit en duwde de kinderwagen weg, die heel hard richting straat rolde. Ik snap heel goed dat die vrouw geen andere keuze had dan de hond loslaten om haar kind te redden! Maar de gevolgen zijn wel leuk. De gaatjes in Kimba moeten vanzelf genezen. Jones is bij de da vanwege een scheurtje. Natuurlijk heb ik last van de pink waaraan ik geopereerd moet worden. Als dat maar door kan gaan...
Laatst gewijzigd door Lil op wo 27 jul 2016, 21:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3235292
Iedereen is "ok"! Hondlief viel reuze mee en is heel lief geweest. Ik word verder geholpen tijdens de operatie die toch al zeer vlot gepland is.
Door Lil
#3235305
Dank jullie komt wel weer goed! Enige probleem is gewoon dat ik inmiddels niet meer weet waar naar toe met wandelen. Op twee plekken lopen de erfhonden los door de straat. De andere plek is laat lekker alles met elkaar spelen dus daar horen wij gewoon niet thuis heel simpel (en zouden we ook geen plezier beleven). Dus van alle ellende het industrieterrein op gegaan en nu weet ik het gewoon ff niet meer nu dit dus gebeurd is (na 3 eerdere aanvaringen met deze hond). Daarbij lopen daar wel eens vaker op die plek waar het echt volslagen onmogelijk is honden los. Dat zijn dan wel sociale honden, maar niet handig als die vrolijk op je aangelijnde honden afkomen. Ik ga dus al met de auto om te wandelen, maar heb nu even totaal geen idee meer waar het nog ontspannen kan. Ik kan niet twee maal daags 20 km enkele reis maken om de honden uit te laten. Maar ik heb zowat alles in straal van 6 km nu wel gehad vrees ik.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3235312
Lil schreef:Dank jullie komt wel weer goed! Enige probleem is gewoon dat ik inmiddels niet meer weet waar naar toe met wandelen. Op twee plekken lopen de erfhonden los door de straat. De andere plek is laat lekker alles met elkaar spelen dus daar horen wij gewoon niet thuis heel simpel (en zouden we ook geen plezier beleven). Dus van alle ellende het industrieterrein op gegaan en nu weet ik het gewoon ff niet meer nu dit dus gebeurd is (na 3 eerdere aanvaringen met deze hond). Daarbij lopen daar wel eens vaker op die plek waar het echt volslagen onmogelijk is honden los. Dat zijn dan wel sociale honden, maar niet handig als die vrolijk op je aangelijnde honden afkomen. Ik ga dus al met de auto om te wandelen, maar heb nu even totaal geen idee meer waar het nog ontspannen kan. Ik kan niet twee maal daags 20 km enkele reis maken om de honden uit te laten. Maar ik heb zowat alles in straal van 6 km nu wel gehad vrees ik.
Kunnen jullie samen niet iets afspreken? Tijden waarop jij loopt en zij niet en andersom.
Dit moet voor haar toch ook niet leuk zijn. Ik neem aan dat ze de schade gaat vergoeden?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door