Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3235037
Ik had het gisteren al gezien in een Engelse krant, schitterend! Maar de commentaren onder het artikel waren niet positief, men vond het schokkend en ordinair :???: .
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3235047
Tanna schreef:Ik had het gisteren al gezien in een Engelse krant, schitterend! Maar de commentaren onder het artikel waren niet positief, men vond het schokkend en ordinair :???: .
Ach ja mensen vinden tegenwoordig vanalles schokkend, niet kunnen etc. (aja vroeguh ook maar toen was er geen PC :P )En floepen daarbij de meest respectloze taal uit om maar "op te komen voor hun mening"of zo.
En dan nog, pfff waarover kan een mens zich druk maken zeg ::) Lach eens wat meer zou ik ze zeggen ! :D En anders kijk je maar niet en laat je de anderen wel genieten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3235116
Tanna schreef:Ik had het gisteren al gezien in een Engelse krant, schitterend! Maar de commentaren onder het artikel waren niet positief, men vond het schokkend en ordinair :???: .
LOL
Robbie Williams draait al bijna 25 jaar mee, inmiddels zouden ze er toch wel aan gewend moeten zijn...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3235182
pluk schreef:LOL
Robbie Williams draait al bijna 25 jaar mee, inmiddels zouden ze er toch wel aan gewend moeten zijn...
Hij heeft wel erger gedaan toch ;D .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door