Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3235055
Vind t vooral leuk bij elkaar gefilmd en aan elkaar geplakt. Ik vermoed dat beide dieren getraind zijn en dit voor een commercial of zo gemaakt is.
Door jasmijn
#3235057
Volgens mij is dit van een tv serie, bijden dus getraind hier voor.
Kon het niet af kijken want kon de muizen er bij niet aan horen maar ik ben vrij zeker van mijn zaak.

Ken wel een vriendschap tussen een kat en een dolfijn wat wel echt is, was een kat van een onderzoeker die mee ging op de boot en zo vriendschap sloot met een van de dolfijnen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3235058
jasmijn schreef:Volgens mij is dit van een tv serie, bijden dus getraind hier voor.
Kon het niet af kijken want kon de muizen er bij niet aan horen maar ik ben vrij zeker van mijn zaak.

Ken wel een vriendschap tussen een kat en een dolfijn wat wel echt is, was een kat van een onderzoeker die mee ging op de boot en zo vriendschap sloot met een van de dolfijnen.
Klopt. Heb ff lopen zoeken is uit de film Zeus & Roxanne.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3235079
pluk schreef:Vind t vooral leuk bij elkaar gefilmd en aan elkaar geplakt. Ik vermoed dat beide dieren getraind zijn en dit voor een commercial of zo gemaakt is.
Ik had het filmpje eerder gezien.
Ik had ook de indruk dat het leuk getraind en vooral geplakt is.
Maar het blijft leuk om te zien. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door