Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3231715
Sinds anderhalve week geef ik aan mijn boxer, van 8 jaar, dolls Joint. Hierbij wil ik ook glucosamine geven.
Ik heb deze gehaald (zie foto) is dit wat?
Het voordeel van deze is dat het poeder is, dat vind ik handig om door zijn kvv te mengen.
Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3231840
Ik ken die van het Kruidvat niet, geen idee of het goed spul is. Zelf geef ik Doils Joint in combinatie met groenlipmosselpoeder (= glucosaminoglycanen) aan onze Max, plus nog een batterij andere ondersteunende spulletjes (Hyalutidin (=hyaluron), duivelsklauwpoeder, en zwartekomijnolie tegen teken en vlooien) en ik heb de indruk dat hem dat goed doet.

Ik zou zeggen: uitproberen, dan zie je vanzelf of het effect heeft of niet.
Door smulpaap
#3231999
Ik ken die van het Kruitvat ook niet . Ik heb de Gluco van het merk Puur (ook in poedervorm ) , en daarnaast de Doils - Joint

En idd uitproberen , er zit wel Vit C in zag ik . Ze kunnen er van aan de dunne raken . Soms is dat een kwestie van gewenning en gaat het over
En het zou zo kunnen blijven natuurlijk
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3234480
smulpaap schreef:Ik ken die van het Kruitvat ook niet . Ik heb de Gluco van het merk Puur (ook in poedervorm ) , en daarnaast de Doils - Joint

En idd uitproberen , er zit wel Vit C in zag ik . Ze kunnen er van aan de dunne raken . Soms is dat een kwestie van gewenning en gaat het over
En het zou zo kunnen blijven natuurlijk
Ik heb nog even gekeken naar die van Puur, heeft eigelijk mijn voorkeur omdat hij voor honden is ipv mensen. Maar in Puur zit ook vit c volgens de beschrijving op Medpets, of heb ik de verkeerde gekozen?
http://www.medpets.nl/puur+glucosamine+basis/1624/
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3234482
Anne in Duitsland schreef:Ik ken die van het Kruidvat niet, geen idee of het goed spul is. Zelf geef ik Doils Joint in combinatie met groenlipmosselpoeder (= glucosaminoglycanen) aan onze Max, plus nog een batterij andere ondersteunende spulletjes (Hyalutidin (=hyaluron), duivelsklauwpoeder, en zwartekomijnolie tegen teken en vlooien) en ik heb de indruk dat hem dat goed doet.

Ik zou zeggen: uitproberen, dan zie je vanzelf of het effect heeft of niet.
Tnx ik ga eens kijken naar die groenlipmossel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door