Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3234341
word je vannacht toch zomaar opgesloten in de WC door het vrouwtje........ Ik ben tegen een uur of 11 naar de WC gegaan en heb niet gemerkt dat Laddy langs mij heen is geglipt om op de tegels te gaan liggen...... Mijn vader ging om een uur of 3 naar de WC en toen lag Laddy op de mat voor de deur, meneer kon er niet uit :'( :'( :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Moet maar weer zo'n kinderbeveiliging op de wc-deur doen, zodat hij niet dicht kan en Laddy er altijd uitkan :P

zo ligt meneer dan.......
Afbeelding
Door smulpaap
#3234343
Ja , het formaat zullen we maar zeggen :P :biggrin2:
Is hier ook wel gebeurt , een keer bij mijn moeder in de gangkast
En hier in de schuur of de plee
En even blaffen bv ..... nee hoor ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3234362
smulpaap schreef:Ja , het formaat zullen we maar zeggen :P :biggrin2:
Is hier ook wel gebeurt , een keer bij mijn moeder in de gangkast
En hier in de schuur of de plee
En even blaffen bv ..... nee hoor ::) :biggrin2:

precies, hier melden ze zich ook niet........ wat dat betreft heb ik 2 sukkels ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3234363
Angelique schreef:Volgens mij lang hij daar lekker koel. :)
dat weet ik wel zeker... hij ligt ook graag in de douche, pas vond ik zijn schaapje achter het douchegordijn en ik ben echt niet met schaapje onder de douche gegaan ;D ;D ;D Ga die dingen maar weer boven aan de deur drukken, dan kan hij er in elk geval altijd uit :P
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3234395
Die dingen gebeuren he.
Ik heb het 2 keer meegemaakt en inderdaad, niet blaffen of zo, zelfs niet als je ze roept. ::)

Volgens mij heeft Laddy heerlijk koel geslapen! :)
Door jasmijn
#3234428
Hier ook geregeld gehad, maar wat wil je met een mini van 3 kilo die geen kik geeft ::)
Zeker de laaste tijd ligt hij graag in de wc, maar heb hem ook geregeld in de tuin of op het balkon op gesloten zonder dat ik het door had ::)
Ook als we bij mijn schoonouders zijn wil hij nog wel eens buiten op de hal opgesloten worden, ze hebben een trappen hal en dan hun voordeur, zo heeft hij daar ook wel eens een uur of 2 gezeten omdat hij stiekum naar buiten was geglipt ::)
Hij was toen wel heel erg blij dat hij eindelijk binnen mocht :D

Ook een keer met een kat gehad maar dan in een kleren kast, kon dat beest niet vinden en ik wat totaal in paniek :-X
Had overal gekeken zelf de wasmachine laten stopen om daar in te kijken, had ook al in de kast gekeken waar hij in lag maar hij lag helemaal achter in onder een berg kleding >:(
Stom beest kon hem wel wurgen want normaal riep hij altijd terug als ik hem riep of miauwde, nu hielt hij dus opeens zijn kop dicht pokken beest >:(

Gelukkig vond laddy het zo te zien niet zo heel erg en was jij hem niet bewust kwijt of zo
Gebruikersavatar
Door pluk
#3234429
Hihi herkenbaar...
Scott wordt regelmatig na een toiletbezoek in de gang opgesloten. Eerst gaat hij vlak achter de deur staan, als de deur dan niet opengaat wordt er flink gezucht, laatste optie is krabben
En dan die kop als je de deur opendoet...
Door Ramses1
#3234431
Arme Laddy.
Hier heeft Ramses een keer in de winter (lees vrieskou) de hele nacht buiten gelegen. Hij lag s'morgens tegen de voordeur geplakt.
Niet dat hij het koud had of zo maar ik kreeg wel het gevoel van Remy alleen op de wereld en voelde met vreselijk schuldig...

Hahahaha Arme zwaar verwaarloosde hondjes van ons...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3234432
Oeps!


Nouja ik heb ooit Maci een time-out gegeven in het bijkeukenhokje...Opeens uren later dacht ik wat is ie vandaag rustig. Uhm meneer zat er nog steeds in, iets vergeten :-[
Gebruikersavatar
Door Hope
#3234546
Kaio schreef:Oeps!


Nouja ik heb ooit Maci een time-out gegeven in het bijkeukenhokje...Opeens uren later dacht ik wat is ie vandaag rustig. Uhm meneer zat er nog steeds in, iets vergeten :-[
;D

Doet me denken aan mijn tante. Die had dat ook eens, alleen zat haar hondje nog bij de bakker aan de muur ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3234557
Hope schreef:;D

Doet me denken aan mijn tante. Die had dat ook eens, alleen zat haar hondje nog bij de bakker aan de muur ::)
Die is errug ;D ;D ;D
Lil schreef:Zo te zien vond Laddy het een stuk minder erg dan vrouwtje. ;)
't is niet de 1e keer dat het gebeurd is, maar goed als meneer zich niet laat horen, dan kan dit gebeuren ;D Voel ik me er schuldig over?? Ja, misschien wel iets........ nu zit er in elk geval weer zo'n ding op de deur wat bestemd is voor tere kindervingertjes, maar als je die bovenaan zet, kan de deur niet verder dicht, hij kan dan terug komen :) ;D
Door Martine-Tom
#3234758
Hope schreef:;D

Doet me denken aan mijn tante. Die had dat ook eens, alleen zat haar hondje nog bij de bakker aan de muur ::)
Ik was met Tom gaan lopen en zwaar in gedachte verzonken, laatste stukje mocht hij altijd los, en ik ben er zo aan gewend dat hij vlak achter me loopt dus doe de deur open, ga tegen de muur staan om Tom binnen te laten, doe de deur dicht en ga mijn ding doen.
Kwartier later word er aangebeld...dit is toch jouw hond? :o
Bleek dat hij eerst hulpeloos bij de voordeur had gezeten en toen ik niet open deed is hij piepend aan de wandel gegaan waar deze buuf hem terug naar huis begeleid heeft :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door