Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3234111
Ik heb me misschien iets te veel uitgeleefd met mijn camera vorige week :biggrin2: Hier een selectie voor de liefhebbers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3234116
Wat een prachtige foto's! :-*

En de boei waar de ijsbeer mee speelt, die is bij Eddies bedrijf gemaakt! :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3234117
Pauline schreef:Wat een prachtige foto's! :-*

En de boei waar de ijsbeer mee speelt, die is bij Eddies bedrijf gemaakt! :D
Dank je!

Ah wat grappig! Heeft hij enig idee hoe zwaar die dingen zijn? Hij smeet ermee rond alsof het niets was, maar er zal toch best nog wel wat gewicht in zitten denk ik?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3234118
Kaela schreef:Dank je!

Ah wat grappig! Heeft hij enig idee hoe zwaar die dingen zijn? Hij smeet ermee rond alsof het niets was, maar er zal toch best nog wel wat gewicht in zitten denk ik?
Nou ik denk niet dat het zwaar is hoor, het is een boei! Hij weegt volgens Eddie ongeveer 15 kilo.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3234133
Mooi!
Hoe vinden jullie de verblijven van de dieren daar? Ik heb altijd wat moeite met dierentuinen, ik vind het toch wat sneu als dieren opgesloten zitten ter vermaak van mensen. Is dat bij Wildlands beter?
Door Diego
#3234137
Wildlands is voor dieren erg prettig lijkt me,beter als de de oude dierentuin in Emmen.
Hier hebben ze meer ruimte en speelmogelijkheden en schuilplekken. En dit laatste heeft al veel commentaar opgeleverd van bezoekers' ze zien sommige dieren niet omdat hun ruimte zo groot is en er verstopplekjes zijn'.
Ik vind dat juist fijn voor de dieren. Het viel me op dat de apen rustiger waren, die hadden voorheen veel ruzie en kabaal op die rotsen waar ze destijds woonden, nu er meer ruimte is leven ze meer in groepjes en meer rust .
Allemaal in een hokje naast elkaar en de mensen langs lopen is toch vreselijk!

En wat een prachtige foto's!! Wauw!
Door fransbulletje
#3234144
Prachtige foto's!
Wildlands is geweldig, mooie ruime dierenverblijven! Geen kooien of dieren achter tralies.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op zo 24 jul 2016, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3234167
Je kan nooit teveel foto's maken :cool:

Gave foto's, vooral die van die ijsbeer, die hebben voor mij de oetjiekoetjiefactor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3234192
Pauline schreef:Nou ik denk niet dat het zwaar is hoor, het is een boei! Hij weegt volgens Eddie ongeveer 15 kilo.
Oh dat is minder dan ik dacht. Leuk om te weten, dank je voor het vragen!
Hope schreef:Mooi!
Hoe vinden jullie de verblijven van de dieren daar? Ik heb altijd wat moeite met dierentuinen, ik vind het toch wat sneu als dieren opgesloten zitten ter vermaak van mensen. Is dat bij Wildlands beter?
Bij Wildlands is de grootste klacht: veel verblijf, weinig dier. Voor mezelf: ik vind dat ze de verblijven heel slim gedaan hebben op het gebied van dierenwelzijn. Ja, ze zijn ruim en heel open (al kunnen tralies ook voor groter oppervlakte zorgen, grachten ed kosten ruimte), maar ze zijn vooral op de dieren afgestemd. Waardoor de dieren een hele goede basis hebben om zich goed te voelen.

Dank voor alle complimenten, vind het leuk dat jullie van mijn foto's mee genieten :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3234201
Hope schreef:Mooi!
Hoe vinden jullie de verblijven van de dieren daar? Ik heb altijd wat moeite met dierentuinen, ik vind het toch wat sneu als dieren opgesloten zitten ter vermaak van mensen. Is dat bij Wildlands beter?

Ik was als kind het oude Emmen gewend waar de dieren al natuurlijke verblijven hadden. Daarna als kind met mijn ouders naar artis geweest en schrok mij daar kapot! Daar zaten de dieren echt in kooitjes met tralies, wat was dat enorm zielig. Arts bleek dus een 'klassieke' dierentuin te zijn, dat was het oude Emmen dus al niet. Wildlands hebben ze volgens mij alleen nog maar meer ruimte gekregen? Daar moet ik nog steeds een keertje heen ;)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3234202
Wat een prachtige foto's.
En die vlinders.... zo mooi.

Wat is die ijsbeer actief zeg! Lijkt me heerlijk om naar te kijken. :)
Door M@rina
#3234256
Prachtige foto's vooral die van die vlinders. Emmen staat ook op mijn lijstje om een dagje foto's te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door