Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3233880
Ik pas een weekje op de 17 (!!) jarige kat van een vriendin van me, hij at zakjes whiskas enzo, prima niet mijn kat ;)
Maaaaar ik mocht proberen of ie kvv lustte dus een rolletje Tinlo meegenomen....en vanaf de eerste keer wil hij niks anders meer ;D ;D

Best leuk eigenlijk :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3233915
Ja je zou het denken he :biggrin2:
Gelukkig mag hij van zijn vrouwtje vanaf nu gewoon kvv eten als ie dat lekker vind :)
Door monster
#3234001
Geef mij zo'n kat. Monster eet alleen whiskas in saus. Van alles geprobeert. Misschien komt wijsheid nog, maar ik merk er niks van. :'(
Door Martine-Tom
#3234011
Ik sta er ook van te kijken hoor alles gaat erin lam, makreel, kip en zelfs smuldier :o
Gebruikersavatar
Door Hope
#3234096
Martine-Tom schreef:Ik sta er ook van te kijken hoor alles gaat erin lam, makreel, kip en zelfs smuldier :o

Oooh, nog een labradorkat! Ideaal!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3234097
monster schreef:Geef mij zo'n kat. Monster eet alleen whiskas in saus. Van alles geprobeert. Misschien komt wijsheid nog, maar ik merk er niks van. :'(

+1 ☹️
De van mij blieft overigens alleen Felix, o wee als ik een ander merk wil proberen, wil ze ook echt niet.... Probeer haar als jaren over te krijgen op KVV.... Geen succes
Door BlissSpirit
#3234102
Ohhh ik wil ook zo'n labradorkat.
Hier vreet meneer maar 1 soort brok en blik en van dat blik dan wel alleen de mousse variant.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Martine-Tom
#3234265
Borke schreef:Mooi! En nu, wat als die Tinlo op is?
Dan mag ie van zijn baasje lekker vlees eten als ie dat wil :)
Als hij daar op zn oude dag blij van word mag hij eten wat ie wil, dus gaat er gewoon een doos kvv komen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door