Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Tippie
#3220801
ik meld me ook even :)

wij ( 2 hondjes 5/8 kg ) en twee katten wonen in Haarlem en eten KVV en af en toe Barf.
Mijn baasje is gek op het zelf drogen van snacks en is op zoek naar een leverancier.
misschien kan ze ergens aanhaken?

Poot Tippie
Door Ramses1
#3222692
Tippie schreef:ik meld me ook even :)

wij ( 2 hondjes 5/8 kg ) en twee katten wonen in Haarlem en eten KVV en af en toe Barf.
Mijn baasje is gek op het zelf drogen van snacks en is op zoek naar een leverancier.
misschien kan ze ergens aanhaken?

Poot Tippie
Wat zoek je? Ik haal regelmatig vlees en neem dan ook voor anderen mee. Je kunt inhaken als je wil.
Door M0ppie
#3222726
Hier een 4 jarig hondje die wel houdt van lekker barfen.
Het baasje bestelt voor mij bij Remco en online, maar wil ook graag meedoen aan lijntjes, vooral in de buurt van Amsterdam. Goede karkassen en lekkere vleesjes daar ben ik wel dol op. Ik hou van lekker snacken en mijn baasje zou voor mij drogen maar droogt tot op heden alleen haar eigen was. Daar ben ik dan wel weer mooi klaar mee :-X
Maar als er lekkere lijntjes zijn, geef mijn baasje dan even een blafje zodat ze in kan haken. Zou wel leuk zijn (en lekker natuurlijk :P )
Door trulla
#3223935
Ganzenjacht komt weer heeeel,langzaam op gang.
Ganzenvoetjes, boutjes nekken en koppen zijn weer beperkt aanwezig.
Nog wel Ca 15 dikbevleesde Konijnenkarkassen per stuk verpakt 2,25per kilo
Omgeving Zaanstreek en Amsterdam (werkplek)
Interesse graag per Pb.
Door MillyMol
#3225878
Ik meld me graag aan in deze groep voor Tobias, die zowel Barft als KVV eet. Hij eet vrijwel alles, behalve vis. Krijg het er niet in, tenzij het filet betreft. Dus de zalm en tonijn die overblijven na een sushi bestelling zijn niet verspild ;D

Ik heb ook recent een droger aangeschaft (Sedona met 9 lades) dus daar ga ik me ook maar eens in verdiepen.
Door Rozemeijer
#3227360
Ik ga dit topic ook maar eens in de gaten houden. Hond van 10 die al zijn hele leven barft en een van 6 maanden die lustig meedoet ;-) Ik ging altijd bij Bob halen en bestelde bij Herby maar tegenwoordig bij Dogmeat. Laatst ook een keer bij Floris besteld en erg tevreden over!

Groetjes van Tanja!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door