Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3233505
Wij hebben niet zoveel pups gehad . Negen herplaatsers , vier pups .
Met de fokkers van onze Hollanders hebben we eigenlijk altijd goede contacten gehad
Dat ging toen nog per telefoon :biggrin2:
Bij de fokker van onze reu trainden we , dus die zagen we wekelijks
De fokker van onze teef zagen we vooral tijdens clubdagen , of we gingen eens bij elkaar op de koffie
Ik mocht ook eens bij een bevalling zijn , echt reuze leuk
Later , toen de honden ouder werden werd het contact wat minder
Maar als er bijzondere dingen waren informeerden we elkaar wel

Met de fokker van Tessa hebben we nog steeds contact , we hebben tegenwoordig een computer natuurlijk :)
Ik stuur nu weleens een foto , of ik krijg een foto van Tessa haar mama ... die leeft ook nog , ze is 16 inmiddels
Leuk , elkaars grijze taarten bekijken :P
Toen Tessa jonger was zagen we elkaar ook regelmatig op bijeenkomsten /activiteiten
We hadden eigenlijk gelijk al een leuke ""klik "" met deze mensen
De fokker weet niet of er nog nestgenootjes van Tessa in leven zijn .... geen contacten meer
Ze zijn inmiddels wel gestopt met fokken , na het nestje waaruit Tessa kwam is er nog 1 nestje gefokt

Met de fokker van Amber hebben we ook altijd contact gehad .
Ook altijd een foto of even een belletje , en zo nu en dan bezoek
Vooral na Amber haar knieoperatie was de fokker heel belangstellend
Ook toen we Noa als herplaatser kregen hebben we veel aan de fokker van Amber gehad , 25 jaar ervaring met de E.B
De fokker waar Noa vandaan kwam had geen belangstelling :-X
De fokker Van Amber is inmiddels ook gestopt met fokken
Amber haar beide ouders zijn inmiddels overleden , papa is 9 geworden , mama 10
#3233545
Ja, fokker van Harry kende ik natuurlijk (zo komen we dus ook aan Harry, hij was eerst gereserveerd) en met die van Brutus & Lola had ik altijd een goed contact. Dat is nu we Harry hebben minder, zij waren er van uit gegaan dat we bij hun een pup zouden halen. Ik heb het idee dat ze beledigd zijn dat we dat niet hebben gedaan, daarnaast heeft ze me een best lullig berichtje gestuurd toen we Harry net hadden, dus dat is even minder
#3233550
Ja, maar heel zelden hoor. 1 x per jaar, op de verjaardag van Nelson, stuur ik haar een verhaal over het jaar wat we gehad hebben met wat foto's. Vind ze helemaal leuk.

En zo kom je er dan ook achter dat Nelson dus echt de enige in het nest is met een allergie :'(
Maar ze verteld nu dus aan alle pupkopers dat ze niet moeten laten enten volgens het schema van de da (teveel tegelijk, te snel) en dat de lepto 4 echt een risico is en dat áls je die al wil geven, je dat niet aan pups jonger dan 1 jaar zou moeten doen.
#3233552
Lizzy schreef:Ja. Ik zie heel af en toe de fokker van Brutus zelfs nog en verder heb ik dagelijks/wekelijks contact met de fokker van Linga en Biscuit.
Zo , dat is dus ook al heel lang . Omdat ik ook Brutus nog lees
#3233553
constance.blokzijl schreef:Ja, fokker van Harry kende ik natuurlijk (zo komen we dus ook aan Harry, hij was eerst gereserveerd) en met die van Brutus & Lola had ik altijd een goed contact. Dat is nu we Harry hebben minder, zij waren er van uit gegaan dat we bij hun een pup zouden halen. Ik heb het idee dat ze beledigd zijn dat we dat niet hebben gedaan, daarnaast heeft ze me een best lullig berichtje gestuurd toen we Harry net hadden, dus dat is even minder Afbeelding

ja , jammer dat het dan zo loopt ....
#3233555
Hope schreef:Ja, maar heel zelden hoor. 1 x per jaar, op de verjaardag van Nelson, stuur ik haar een verhaal over het jaar wat we gehad hebben met wat foto's. Vind ze helemaal leuk.

En zo kom je er dan ook achter dat Nelson dus echt de enige in het nest is met een allergie :'(
Maar ze verteld nu dus aan alle pupkopers dat ze niet moeten laten enten volgens het schema van de da (teveel tegelijk, te snel) en dat de lepto 4 echt een risico is en dat áls je die al wil geven, je dat niet aan pups jonger dan 1 jaar zou moeten doen.
Oh wat goed zeg . Verstandiger enten dus
#3233556
smulpaap schreef:Oh wat goed zeg . Verstandiger enten dus
Ja, dat inderdaad. Ze speende al af op kvv en adviseerde pupkopers dat ook te blijven geven en nu is daar dus een stuk enten bijgekomen. Ze vindt het zo tof dat Nelson barf krijgt!
#3233562
ChantalKrijn schreef:Ja, regelmatig. Ik houd haar ook op de hoogte van onze fokplannen. Ik heb af en toe ook nog contact met de fokster van Tyke.
Grappig he, ik weet dat het dezelfde fokker is. En echt het contact was ook altijd echt goed, tot we dus Harry kregen.....
#3233578
constance.blokzijl schreef:Grappig he, ik weet dat het dezelfde fokker is. En echt het contact was ook altijd echt goed, tot we dus Harry kregen.....
Veel dingen doen we heel anders, maar dat moet ieder voor zich weten. We zijn het ook niet altijd eens hoor ;)
#3233590
Nee. In het begin stuurde ik nog wat updates en zo maar van haar kant was er voor mijn gevoel weinig interesse. Mijn laatste bericht was toen Scott voor het eerst geplukt was. Kreeg een opmerking terug dat zn oren niet zo overtuigend hingen en dat ik ze eventueel kon vastplakken Dat was zo'n afknapper dat ik daarna geen contact meer heb gezocht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door