Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3233444
::) hallo allemaal,
Mijn lieve pitbull teefje tiba heeft voor de eerste keer een nestje, als troste hondenmama wil ik graag de foto's met jullie delen!
Het waren er tien.
7 reutjes en 3 teefjes.
Het eerste pupje was bijna 3 keer zo klein als de rest en had een hele dunnen navelstreng, te weinig binnen gekregen tijdens de dracht, alles geprobeerd wat we konden maar hij heeft het helaas niet gered, hij is vannacht overleden..

Hier komen de foto's
tiba op dag 1 met haar tiental;Afbeelding

Pups 1 dag oud Afbeelding

Pups 1 dag oud;
Afbeelding

Dag 1;
Het kleine zwartje in het midden is helaas vannacht overleden..
Afbeelding

Pupje met hartje op borst<3
Afbeelding

Tiba gisteravond voor het slapengaan met haar tiental:
Het zwart kleine pupje dichtbij haar, hij is die nacht overleden...
Laatst gewijzigd door Galapagosdogs op vr 22 jul 2016, 04:55, 2 keer totaal gewijzigd.
#3233445
Galapagosdogs schreef:hallo allemaal,
Mijn lieve pitbull teefje tiba heeft voor de eerste keer een nestje, als troste hondenmama wil ik graag de foto's met jullie delen!
Het waren er tien.
7 reutjes en 3 teefjes.
Het eerste pupje was bijna 3 keer zo klein als de rest en had een hele dunnen navelstreng, te weinig binnen gekregen tijdens de dracht, alles geprobeerd wat we konden maar hij heeft het helaas niet gered, hij is vannacht overleden..

Hier komen de foto's
tiba op dag 1 met haar tiental;
Afbeelding

Pups 1 dag oud Afbeelding

Pups 1 dag oud Afbeelding

Dag 1;
Het kleine zwartje in het midden is helaas vannacht overleden..
Afbeelding

Pupje met hartje op borst<3
Afbeelding

Tiba gisteravond voor het slapengaan met haar tiental:
Het zwart kleine pupje dichtbij haar, hij is die nacht overleden...
Doe toch iets niet goed met de foto's:-(
#3233516
cj schreef:Gefeliciteerd, het ziet er relaxed uit. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n pitbullfan ben (ben er bang van door een nare ervaring), maar dit is wel heel zoet.
Saskia

Heel erg begrijpelijk als je een nare ervaring hebt gehad,
Ik geloof dat het ras zelfs in NL verboden is, of is geweest..
Hier niet, maar tegenover staat dat hier nooit honden gevechten zijn en er niet doorgefokt kan worden.
Daarnaast don't blame it on the breed...
Pitbull is natuurlijk een gekruisd ras, American Stafford, Staffordshire- bullterrier, dogo argentino, bullterrier, buldog komt er allemaal in voor. en aangezien ik niet weet waar mijn teefje vanaf stamt valt ze onder de categorie pitbull.
Alles draait om de opvoeding, discipline en beweging, veel beweging, geef je ze dat niet raakt de mind verveeld en zoeken ze naar uitwegen en daar gebeuren veel ongelukken... ( geld natuurlijk voor iedere hond ras of geen ras)
Daarnaast moet ik zeggen dat ik nog nooit zo'n lieve hond heb gehad, mijn andere hond ( bruine van mn screensaver is het mannetje en de vader van de pups) is ook heel lief maar het teefje is toch nog net iets specialer en liever. zal een grappige foto mee uploaden van een paar dagen voor haar bevalling...
" ik ging even naar het toilet" en ze sliep toen al bij ons op de kamer, just in case:-)
Hahaha steeds als ik de foto zie moet ik weer lachen, ze lacht nml zelf ook op de foto, klein boefje:-)
Ik ging even naar het toilet kom ik terug ligt mevrouw gewoon uitgebreid op mijn plek in het bed ;D
Afbeelding
Hihihi mn lieve lachende boefje drachtig van 10 puppen dit was een paar dagen voor de bevalling :D
#3233517
Border Bandit schreef:Oh, wat een dotjes. :smitten:

Mama ligt er ook zo lekker bij. Heerlijk om naar te kijken. :-*

Kun je nog wel slapen 's nachts? Ik denk dat ik er zo ongeveer de hele tijd bij zou willen kijken en genieten. ::)
Hahaha ik doe overdag niks anders dan naar ze liggen kijken, en snachts slapen zit er ook niet meer in hahaha, ze is super lief voor ze en houd ze allemaal goed schoon, maar ze is wel af en toe een beetje lomp en gaat gewoon boven op ze liggen en als ze piepen staat ze dus niet Op,
Dat is dus de enige keren dat ze piepen dan worden wij daar meteen wakker van om ze een handje te helpen en onder haar uit te halen, verder zijn het hele tevreden pups.. Het is hier altijd lekker weer. Dus koud hebben ze het niet, haar melk is goed dus honger hebben ze ook niet, hele tevreden pups, met mams gaat het ook beter, ze verlaat nu af en toe het nest.. Om te drinken of te eten en geeft zelf aan wanneer ze eruit wil, ze plast wel vaker nu..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door