Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3232540
Hieronder een linkje naar een Facbookalbum die iedereen kan zien, ook mensen die geen facebook account hebben:
Per dag is er een overzicht van onze activiteiten

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 3b06c086bc

Hier wat foto\s waarin de grote tegenstellingen goed te zien zijn:
Openbaar vervoer Paramaribo
Afbeelding

100km van Paramaribo:
Afbeelding

Vervallen huizen in Paramaribo:
Afbeelding

Natuur in het achterland:
Afbeelding

een enorme regenbui:
Afbeelding

Prachtig weer:
Afbeelding

en wat plaatjes van mooie mensen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3232682
Wow, wat een compleet andere wereld is dat dan toch, hè? Hoewel, als je die foto onder 'prachtig weer' ziet, dan zou het ook gewoon zo ergens in de polder kunnen zijn. :biggrin2:

Mooie foto's, hoor! Prachtig, al die vrolijke kleuren waarin de mensen zich hullen. En zelfs het verval kan er mooi uitzien; ik vind verwaarloosde huizen tenminste altijd iets hebben.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3232692
Wat een geweldige reportage...paar steekwoorden.

Mooi keramiek! (nog wat mee kunnen nemen?)

Geweldige krekels...wil ik weten hoe groot die waren?

Prachtig landschap.

Die houten cathedraal :o

Wat en boel geweldige foto-objecten.

Mooie rooie vogel :cool:

Prachtige huizen, jammer dat zoveel van die prachtige huizen ook vervallen zijn.

Mooie mensen en idd heel mooi meisje.
Door M@rina
#3232703
Angelique schreef:Wat een geweldige reportage...paar steekwoorden.

Mooi keramiek! (nog wat mee kunnen nemen?)Ja we hebben een schaal gekocht met allemaal kleine bakjes in de vorm van slakkenhuizen

Geweldige krekels...wil ik weten hoe groot die waren? cm of 7 denk ik

Prachtig landschap. Inderdaad!!! zo bijzonder

Die houten cathedraal :o prachtig he

Wat en boel geweldige foto-objecten. Te veel om te laten zien er zijn nog zo'n 1500 foto's

Mooie rooie vogel :cool:

Prachtige huizen, jammer dat zoveel van die prachtige huizen ook vervallen zijn. De meest huizen zijn vervallen, ook ministeries, waar ze er erg veel van hebben, daar bladdert de verf vanaf

Mooie mensen en idd heel mooi meisje.
Dank je voor je leuke reactie!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3232704
Wat een mooie foto's! Heb je die gemaakt met die nieuwe lens?
Alles is daar kleurrijk. Niet alleen de kleding van de mensen, maar zelfs de dieren. Prachtig!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3232849
Zie het nu pas voorbijkomen ;)
Echt wel heel bijzonder allemaal. En die vervallen huizen, net een schilderij. Raar dat vervallen ook iets moois kan hebben als je het op een foto ziet.
Door M@rina
#3232860
Doranto schreef:Wat een mooie foto's! Heb je die gemaakt met die nieuwe lens?
Alles is daar kleurrijk. Niet alleen de kleding van de mensen, maar zelfs de dieren. Prachtig!
Nee deze foto's zijn gemaakt met mijn oude lens een 18- 200 mm lens, heel veel zoom en dichtbij fotograferen levert ook mooie close op plaatsje maar met een macrolens kan je nog meer spelen met scherpte/diepte.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3232868
Wat een indrukwekkende reis is het geweest als je zo naar de foto's kijkt. Zo'n andere wereld en dan zien wij het alleen op foto's.
Die meisjes in kleurrijke jurkjes zijn wel heel erg schattig!
Door M@rina
#3232877
mizzsylver schreef:Indrukwekkende foto's! Ben je er lang geweest?
14 dagen en we kwamen echt kapot thuis. 2 rustdagen gehad, de rest een vol programma, maar zeer de moeite waard
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3232881
Geweldig mooie foto's! Echt ik hoop daar ook nog een keer naar toe te gaan en je foto's geven me een geweldige indruk van Suriname!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3232899
Prachtige foto's hoor!

Het ziet er daar zo totaal anders uit dan wij hier gewend zijn he? ;)
De kleurrijke kleding vind ik zo mooi.
En zo'n vervallen huis zou zo als afbeelding voor een puzzel gebruikt kunnen worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door