Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3232614
Zitten de mensen al jaren te zeuren dat de jeugd van tegenwoordig altijd maar op de bank hangt en niet buiten gaat spelen. Nu zijn ze massaal buiten aan het lopen en pokemon aan het vangen is het ook weer niet goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3232618
Gek hé. Ik had er bijna 1 onder de auto liggen. Op de fiets met een tablet voor de neus en dan zonder te kijken de weg oversteken. Levensgevaarlijk.
Door judith1967
#3232627
Vind het wel een goed iets dat de jongeren naar buiten gaan,maar levensgevaarlijk dat spel.
Zat er al eentje bijna bij mijn collega bovenop de auto.
Las dat er al iemand van een klif was af gelopen.
Door Martine-Tom
#3232628
Levensgevaarlijk dat stomme spel! Ze kijken niet op of om en alles om zo'n fictief ding te vangen.
Hier zaten er vanmorgen een paar bijna onder de tram, leuk.
Gebruikersavatar
Door Janneke
#3232632
Wat ze hierboven schrijven! Niks mis met zoiets maar het wordt een ander verhaal als ze er zo in verdiept zijn dat er gevaarlijke situaties ontstaan. Mijn beide broers werken als machinist en die zijn echt not amused!
Door Anne in Zweden
#3232633
Ik begrijp de lol van dat spel echt niet. Dan zie je ergens zo'n beest, je krijgt wat virtuele punten en dan? Who gives a flying f*ck? Hebben mensen nou echt niets beters te doen met hun leven dan hier hun energie in te steken? *einde omawordtoud-modus*
Door Martine-Tom
#3232634
Anne in Duitsland schreef:Ik begrijp de lol van dat spel echt niet. Dan zie je ergens zo'n beest, je krijgt wat virtuele punten en dan? Who gives a flying f*ck? Hebben mensen nou echt niets beters te doen met hun leven dan hier hun energie in te steken? *einde omawordtoud-modus*
Zoiets ja, niks anders dan alle andere spelletjes maar nu moet je dus de straat op en in het echte leven vituele monsters vangen, daarbij moet je dus continu via telefoon naar de wereld kijken en dat zicht is ernstig beperkt waardoor je dus mist dat er een tram rijd of een auto ofzo.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3232636
Anne in Duitsland schreef:Ik begrijp de lol van dat spel echt niet. Dan zie je ergens zo'n beest, je krijgt wat virtuele punten en dan? Who gives a flying f*ck? Hebben mensen nou echt niets beters te doen met hun leven dan hier hun energie in te steken? *einde omawordtoud-modus*

Wat is de lol van monopoly, of candy crush...niks, vermaak. Spelletjes hebben geen nut of doel, daarom heet het ook spelletje.
Door smulpaap
#3232638
Janneke schreef:Wat ze hierboven schrijven! Niks mis met zoiets maar het wordt een ander verhaal als ze er zo in verdiept zijn dat er gevaarlijke situaties ontstaan. Mijn beide broers werken als machinist en die zijn echt not amused!
Vorige week liepen ze in Hoofddorp al langs het spoor :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3232641
Angelique schreef:Ik vind het jammer dat ik 'm niet aan de praat krijg. >:(
Hier zit een zwart-witte Pokémon. Perforator heet ie :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3232644
Angelique schreef:Wat is de lol van monopoly, of candy crush...niks, vermaak. Spelletjes hebben geen nut of doel, daarom heet het ook spelletje.
Dat dus.

Hier nog geen gevaarlijke dingen meegemaakt, waardoor ik het nog leuk vind. Ik speel het zelf niet, vind 1 spel om mijn tijd aan te verspillen wel genoeg. Maar ik zie er hier een hoop mensen lol aan beleven en dat vind ik leuk. Er is ons al heel vaak gevraagd of we Oscar kunnen leren Pokemons zoeken ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3232646
Oh en ik vind het ook grappig wat de instanties verzinnen. De pokemon in het UMC is te ziek en mag geen bezoek ontvangen. En een dierenkliniek had Pikachu gecastreerd (foto van een pikachu knuffel in de recovery) wegens explosieve voorplanting. Dat vind ik lollig, dat mensen er zo een draai aangeven.
Door hannabelgje
#3232647
Hier ook geen gevaarlijke dingen. Ik speel het wel en we hebben op het werk giga veel plezier ermee gehad. Heel veel gelopen in de pauze in elk geval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3232656
Angelique schreef:Wat is de lol van monopoly, of candy crush...niks, vermaak. Spelletjes hebben geen nut of doel, daarom heet het ook spelletje.
Bij Monopoly interacteer je tenminste nog met elkaar, gezellig lol hebben onder het genot van een bak chips en een borrel (in de versie die ik in de 18e eeuw speelde dan, hè :P ). De charme van Candy Crush et al heb ik ook nog nooit begrepen. Je zit in je eentje achter je computer, hoera. Iedereen staart op zijn eigen schermpje, zo gezellig! En loopt en passant nog even onder lijn 13. Minder gezellig, maar soit. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door