Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mvdm
#3232508
Beste allemaal,

Graag vraag ik u deze enquête in te vullen voor een student die de opleiding tot Diergedragsdeskundige volgt aan de Universiteit van Portsmouth en Sparsholt College in het Verenigd Koninkrijk.
Eigenaren met 1 of meerdere katten kunnen deze enquête invullen en uw informatie zal anoniem behandeld worden. Aan het einde van de studie worden deze verwijderd.

Graag zie ik uw (compleet aub) ingevulde enquêtes tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Merel van der Mullen

- - -

Link: https://www.surveymonkey.com/r/whatdoyoufeedyourcat
Door Mvdm
#3232545
Ik kan niet inhoudelijk ingaan op de vragen, maar ik kan u verzekeren dat de informatie die u geeft anoniem is en wordt verwijderd zodra de studie afgerond is.
Jammer dat u niet mee wilt doen vanwege 1 vraag, u zou mij er enorm mee helpen.
Door Too
#3232549
Maar juist dan, wanneer je erg geholpen bent met deelnemers, zou je toch in het kort het nut of van die vraag en/of je onderzoeksdoel kunnen toelichten
Of zie ik iets over het hoofd wat voor ieder ander evident is?
#3232551
Mvdm schreef:Ik kan niet inhoudelijk ingaan op de vragen, maar ik kan u verzekeren dat de informatie die u geeft anoniem is en wordt verwijderd zodra de studie afgerond is.
Jammer dat u niet mee wilt doen vanwege 1 vraag, u zou mij er enorm mee helpen.
Dan had je misschien de optie "dat gaat u niks aan" moeten toevoegen. Dat kan iemand die wel wil meewerken daarvoor kiezen. Sowieso zou ik eerst de inhoudelijke vragen stellen en dan pas de demografische, juist om afhaak te voorkomen.
Heb geen kat dus kan 'm verder ook niet invullen voor je.
Door Too
#3232571
pluk schreef:Dan had je misschien de optie "dat gaat u niks aan" moeten toevoegen. Dat kan iemand die wel wil meewerken daarvoor kiezen. Sowieso zou ik eerst de inhoudelijke vragen stellen en dan pas de demografische, juist om afhaak te voorkomen.
.
:biggrin2:
En het tweede deel van de reactie is imho een hele goede, wellicht voor een volgend project
Door Mvdm
#3232573
Too, Dat klopt inderdaad, maar ik ben niet van plan nog een universitaire opleiding te gaan volgen haha. Maar goede tip, daar hadden mijn professoren geen commentaar op gegeven.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3232599
Merel, fijn dat je BP hebt gevonden, maar dit heeft geen meerwaarde.

Het is ook niet dat dat nu direct hoeft, maar iets van toelichting over je ontwerp van onderzoek had zeker gemogen.
Het forum zal niet gebruikt worden voor verdere dataverzameling.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door