Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3232496
Mijn koel- vriescombinatie die ik heb is ongeveer naar de Filistijnen. Ik heb een Bosch kast, 159 l koelen en 95 l vriezen. De koelkast blijft continu aan, vreet dus stroom. Heb even op internet gekeken en daar vond ik een Wirlpool koelvriescombinatie voor € 266 (oude prijs zou €466 zijn, weet niet of ik dat geloven moet). Deze heeft een koelkast van 171 l en een vriesvak van 41 l. Ik heb geen grote vriezer nodig, er liggen 2 broden in, 1 voor mijn vader en 1 voor mijzelf. De koelkist voor de jongens is groot genoeg voor hen.

Wie heeft er ervaring met Wirlpool??? Is dit een betrouwbaar merk???

Het gaat om deze kast:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Dian
#3232501
Martine-Tom schreef:Merk is prima!
Ik zou alleen kijken of je er 1 kan vinden die de vries onderin heeft, scheelt heel wat bukken ;)
Klopt dat het bukken scheelt, maar voor die prijs zie ik geen kast met de vriezer onderin.

Ik zag op kieskeurig dat het een model uit 2012 is. Op de sites staat ook dat ze € 456 hebben gekost. Ze willen hier denk ik vanaf........
Door Mijati
#3232505
kijk eens naar een indesit, ook prima kwaliteit en net iets gunstiger qua prijs, ongeveer 280 met een vriezer onder (mijn combi staat ook op instorten, bijna 10 jaar oud en een indesit).
#3232514
Dian schreef:Klopt dat het bukken scheelt, maar voor die prijs zie ik geen kast met de vriezer onderin.

Ik zag op kieskeurig dat het een model uit 2012 is. Op de sites staat ook dat ze € 456 hebben gekost. Ze willen hier denk ik vanaf........

Dat kan ja dat ze van zo'n oud model afwillen. Maar gut, pak er je voordeel mee zou ik zeggen, die van mij van ruim 0 jaar oud ziet er ongeveer eender uit, zelfde handgreepjes.....en ook wit en blokkig.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3232524
Angelique schreef:Dat kan ja dat ze van zo'n oud model afwillen. Maar gut, pak er je voordeel mee zou ik zeggen, die van mij van ruim 0 jaar oud ziet er ongeveer eender uit, zelfde handgreepjes.....en ook wit en blokkig.
Deze RVS ;) Heb hem al besteld, kom nergens goedkoper mee uit, mijn Bosch vreet stroom, de rubbers scheuren...... en voor € 266 kan ik nog een keer extra een koelkast kopen.

Het ging mij alleen om het merk, ik heb niets van Wirlpool, dan vraag ik me altijd af of het een merk is waar ik weer 10 jaar mee vooruit kan. Dat het een oud model is, interesseert me geen zak. Dat is mijn koelkast nu ook :P :biggrin2: Ik betaal liever niet de hoofdprijs als dat niet hoeft........... ;)
Door Lil
#3232601
Lijkt mij een prima koop!

Ik heb zo iets gehad maar zo'n klein vriesding boven was voor mij te klein en onhandig. Heb nu dus een koelvriescombinatie met 4 lades onder en aparte themperatuurregelaars. Maar die oude deed het al zo'n 20 jaar (heb die tweedehands gekocht en 6 jaar gebruikt zonder enig probleem).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door