Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3231871
We zijn ondertussen alweer een tijdje thuis maar vanwege de afgelopen drukke weken vergat ik steeds wat te plaatsten. (Examenuitslag, feestjes, weekendje weg, examenuitreiking, rijles, meerdere seizoenen van meerdere series kijken (heel belangrijk enzo :cool: ), verven, kamer zoeken in Utrecht, gevonden, kamer willen inrichten en de sleutels dan vergeten (gelukkig was mijn huisgenootje thuis)).

Ik had natuurlijk ook weer flink wat foto's gemaakt dus het uitzoeken was weer een flinke klus, ik heb er zo'n 500 overgehouden maar daar moest ik toen nog weer een selectie van maken. Keuzestress. :P

We gingen vanaf Grena in Denemarken met de boot naar Varberg. Omdat we wat te vroeg waren hebben we parkeerplaatst gezocht aan de zee en daar lekker met de honden gewandeld. Het grootste deel van de tijd regende het maar toen het opklaarde was het prachtig.
Afbeelding

Een kiezelstrand is wel mooi maar het loopt en ligt niet zo lekker. :biggrin2:
Afbeelding

Toen we ons melde voor de boot waren we blij verrast te horen dat de honden mee konden op de boot in een speciale petlounge. Boeke vond het uitzicht prachtig. Ook waren we er in de petlounge 4 oudere mannen uit Zweden die enkel voor het kopen van drank een retourtje hadden gekocht en flink aan het inslaan waren. Of het vanwege de fles wodka die tijdens de reis leeg is gedronken of vanwege onze honden weet ik niet maar ze waren helemaal weg van Shanti en Boeke. ;D
Afbeelding

Na de bootreis zijn we doorgereden naar onze camping waar ik zonder licht om half 1 's nachts mijn tent op kon zetten, het werd gewoon niet meer helemaal donker. :o Ik wist dat van tevoren al maar om het dan echt mee te maken is toch wel vreemd.

Onze camping was aan een meer waar de zon prachtig onderging dus daar heb ik meerdere avonden gezeten om foto's te maken.
Afbeelding

Baas?! Wat doe je nou in het water? (alles voor een foto :P )
Afbeelding

Afbeelding

We zaten in de buurt van Tiveden National park, en ja Anne, dat bestond inderdaad vooral uit rotsen en bomen. :biggrin2:
In tegenstelling tot de rest van het bos was we gezien hebben stonden hier ook hele dikke bomen, of ze lagen gewoon over het pad. :biggrin2:
Afbeelding

De honden zaten het grootste deel van de tijd vast maar op een paar plekken waar zoveel rosten en bomen waren hebben we ze even los gedaan zodat ze zelf een route konden kiezen zonder dat wij aan de andere kant van de flex vastzaten en ook hun routen moesten nemen.
Afbeelding

Zou daar een trol wonen? :g:
Afbeelding

Afbeelding

Ja hoor, ze kunnen heel braaf poseren en in de camera kijken. Als ze daar zin in hebben. :biggrin2:
Afbeelding

Goede camouflage is erg belangrijk.
Afbeelding

Jippie, nog meer muggen. >:(
Afbeelding

::)
Afbeelding

Toen we weer op de camping waren, waren de hondjes helemaal uitgeteld. :-*
Afbeelding

Afbeelding

Zwart is ook maar zo saai he.
Afbeelding

Afbeelding

Vreemde vogel gezien die een nog vreemder geluid maakt, het bleek een kraanvogel te zijn.
Afbeelding

Gewoon een grote route in de buurt, waar we de route kwijtraakte op het eind. ;D
Afbeelding

Afbeelding

Toen we nog op de route waren kwamen we langs een prachtig klein meertje waar de honden lekker in het water gespeeld hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
We hadden zelf wild op de camping! :smitten:
Afbeelding

Een kerkje in het dichtstbijzijnde stadje, maar een half uur verderop. ::) In de buurt van de camping waren alleen wat (hele) kleine dorpjes.
Afbeelding

En nog meer water :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De grote boze wolf :o
Afbeelding

Cultuur snuiven in Örebro.
Afbeelding

Ik heb nog geprobeerd de foto recht te zetten, toen bedacht ik me dat het aan het huis lag. ;D
Afbeelding

Blijkbaar zijn ze heel bang dat mensen verdrinken want deze stonden overal aan de waterkant. :???:
Afbeelding

Afbeelding

Een van de 2 dagen dat we regen hebben gehad.
Afbeelding

Midden in de nacht enzo...
Afbeelding

Vanwege een blessure aan mijn knie kon ik jammergenoeg niet zoveel lopen maar lekker niks doen op de camping is ook niet erg.
#3231931
Bedankt! :)
Anne in Duitsland schreef:Wauw, geweldige foto's! En geweldig mooie vakantie, zo te zien! Wat een heerlijk land, hè?! Ondanks alle rotsen en bomen. :biggrin2:
Ja ik vond het een heerlijk land, juist vanwege alle bomen en rotsen. De mensen waren heel aardig, en er was overal pin, ideaal. :D
#3232003
Bedankt!
Ik vond het ook een heerlijke plek om foto's te maken, zoveel dingen die anders zijn dan hier waardoor ik het fotograferen weer heel anders aan moest pakken.
Noorwegen wil ik ook graag een keer heen, net als een heleboel andere landen. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door