Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3232385
Die hebben jullie vast ook wel eens!
Ik had er net nog eentje ::)
Ik zit dus op you-tube naar muziek te luisteren. Zit ik net lekker in de Pips partij van Gladys Night & the Pips " midnight train to Georgia" , wordt er aangebeld. Ik verwacht mijn dochter en vriendinnetje dus ik heb niet de geringste aanleiding om me in te houden maar zing uit volle borst Whoe Whoe terwijl ik naar de deur loop. Zie ik door het raam van de deur de pizzabezorger staan ::) . Ik toch maar heel cool alsof ik het heel normaal vond de deur geopend en de pizza's aangenomen. Wat kon ik anders doen? Achteraf best wel genant :biggrin2:
Graag verneem ik van jullie jullie gênante momenten!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3232396
Wij woonden hier nog maar pas, Nelson was nog een pup.
Ik had hem wilde duif gegeven. Een hele. Met veren en al bedoel ik dan.

Nelson lag buiten in de tuin heerlijk van zijn duif te eten toen de buurvrouw even langskwam. We hadden elkaar even daarvoor misgelopen bij haar huis dus kwam ze kennismaken bij ons.
Mevrouw doet het tuinhek open en voor ik het wist had Nelson haar gespot. Wat doe je dan, als labradorpup?

Dan heb je als pupsel gewoon een dilemma. Je wil natuurlijk gezellig even gedag zeggen maar stel dat iemand je duif pikt. Dus wat doe je dan? Je vliegt, met de bloederige duif, de kop alle kanten op bungelend, overal veren achterlatend, op dat lieve mens af. Ik zag haar twee tinten witter worden ::)

Die pup, die was echt even niet van mij. Echt niet.
Maar ja hij was dat natuurlijk wel. Mocht ik mijn nieuwe buurvrouw meteen uitleggen waarom onze hond hele duiven te eten kreeg. Nee, hij zou hun kippen echt niet uit de wei komen vangen.
Net toen ik dacht dat ze een beetje kon lachen hoorde je 'krak' en trok Nelson de kop van de duif.
:whistle:


Ik heb haar maanden niet meer gezien.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3232400
Oooh, dat doe ik onbewust heel vaak op mijn werk, meezingen. Ik zing zo vals als een kraai maar blijkbaar kom ik daardoor wel altijd heel vrolijk over. Gebeurd altijd wel een paar keer per dag dat ik een opmerking krijg dat ik meezing, niet heel hard, maar hard genoeg dat ze het horen
Maar echt gênante momenten kan ik even niet opnoemen.... Sorry
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3232404
Hope schreef:Wij woonden hier nog maar pas, Nelson was nog een pup.
Ik had hem wilde duif gegeven. Een hele. Met veren en al bedoel ik dan.

Nelson lag buiten in de tuin heerlijk van zijn duif te eten toen de buurvrouw even langskwam. We hadden elkaar even daarvoor misgelopen bij haar huis dus kwam ze kennismaken bij ons.
Mevrouw doet het tuinhek open en voor ik het wist had Nelson haar gespot. Wat doe je dan, als labradorpup?

Dan heb je als pupsel gewoon een dilemma. Je wil natuurlijk gezellig even gedag zeggen maar stel dat iemand je duif pikt. Dus wat doe je dan? Je vliegt, met de bloederige duif, de kop alle kanten op bungelend, overal veren achterlatend, op dat lieve mens af. Ik zag haar twee tinten witter worden ::)

Die pup, die was echt even niet van mij. Echt niet.
Maar ja hij was dat natuurlijk wel. Mocht ik mijn nieuwe buurvrouw meteen uitleggen waarom onze hond hele duiven te eten kreeg. Nee, hij zou hun kippen echt niet uit de wei komen vangen.
Net toen ik dacht dat ze een beetje kon lachen hoorde je 'krak' en trok Nelson de kop van de duif.
:whistle:


Ik heb haar maanden niet meer gezien.
best wel genant idd :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3232406
constance.blokzijl schreef:Oooh, dat doe ik onbewust heel vaak op mijn werk, meezingen. Ik zing zo vals als een kraai maar blijkbaar kom ik daardoor wel altijd heel vrolijk over. Gebeurd altijd wel een paar keer per dag dat ik een opmerking krijg dat ik meezing, niet heel hard, maar hard genoeg dat ze het horen Afbeelding
Maar echt gênante momenten kan ik even niet opnoemen.... Sorry Afbeelding
jammer :biggrin2:
Door cj
#3232407
Ahum last van mijn keel op het werk, kamer vol mannen en vraag......heeft er iemand iets lekkers om op te zuigen.....
Saskia
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3232409
cj schreef:Ahum last van mijn keel op het werk, kamer vol mannen en vraag......heeft er iemand iets lekkers om op te zuigen.....
Saskia

:o
Door Mowgli
#3232413
cj schreef:Ahum last van mijn keel op het werk, kamer vol mannen en vraag......heeft er iemand iets lekkers om op te zuigen.....
Saskia
:o :2funny:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3232414
In een pashokje staan en horen "lukt alles?" en dan heel vrolijk "Ja hoor!" terug roepen. Is het de moeder van de jongedame in het hokje naast me. Nou ja, was eigenlijk niet genant, vooral gezellig. Maar ik ben meestal niet zo joviaal aangelegd tijdens het winkelen, dus wel een wat aparte ervaring voor mij :biggrin2:
Door Lizzy
#3232416
;D ;D ;D ;D ;D :2funny: :2funny:
Ahum last van mijn keel op het werk, kamer vol mannen en vraag......heeft er iemand iets lekkers om op te zuigen.....
Saskia
Whahahahahaha, deze is echt heul erg :2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door