Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#3231466
Femke heeft vannacht haar kussen onder geplast.
Het kussen is zo groot dat er 6 Femke''s op passen.
Dus te groot voor de wasmachine, helaas.
Nu wil ik een (nep) bia bed kopen voor haar.
Mag ook groot zijn, want Boris en Femke liggen meestal samen 's nachts.
Maar waar kan ik nu toch voor een redelijke prijs zo'n kussen kopen.
Ik wil graag een skai leren kussen, want dit zal niet de laatste keer zijn, ben ik bang voor, dat dit gebeurt.

De aftakeling is flink aan het doorzetten bij haar.
Maar mijn inziens is ze nog steeds gelukkig.
Al bekijken we het nu dag voor dag :'(
Door eelke
#3231468
Ik heb m bij zooplus besteld inderdaad.
Ruk zeg. Misschien om nu dit kussen te redden, veel benzinepompen hebben grote wasmachines staan...

Sterkte er mee.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3231469
Zugabe: Ook al is het skai of kunstleer, pieslucht trekt er toch in op den duur. Kun je niet bij de action van die onderleggertjes scoren en die in de (skai) mand leggen met een lakentje erover heen?

Ze krijgt al wel incontinentiemeds neem ik aan?
Gebruikersavatar
Door Riek
#3231470
Dankjewel!

Ze is de weg ook behoorlijk kwijt zo nu en dan.
Vanmorgen stond ze me nat van de pies vrolijk op te wachten. Ze hadden geen idee volgens mij wat er gebeurd was.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3231472
Angelique schreef:Zugabe: Ook al is het skai of kunstleer, pieslucht trekt er toch in op den duur. Kun je niet bij de action van die onderleggertjes scoren en die in de (skai) mand leggen met een lakentje erover heen?

Ze krijgt al wel incontinentiemeds neem ik aan?
Onderleggers heb ik nog.
Half 2 kan ik de dierenarts bellen op haar spreekuur.
Vorige week was het al bijna klaar met haar, maar ze lijkt er toch weer bovenop te komen.
Tot ik vanmorgen beneden kwam en dit aantrof.
Ze is oud en op.
Vergroot hart, vergrote lymfeklier, beetje vocht in of bij de longen . Ze at niet meer. Nierwaarde's waren slecht. Maar die waren in de loop van de week toch weer verbeterd.
Ze heeft allerlei kwaaltjes, maar niet een groot ding wat duidelijk te behandelen is.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3231473
Bij een paardendekenwasserij kunnen ze je kussen wel wassen. Bij de Welkoop bieden ze die service ook aan voor paardendekens.

Is een waterdichte hoes niet wat? Al dan niet in combinatie met een waterdichte matrasbeschermer van Action.
Ik heb mijn hoezen hier gekocht:
http://www.comfort-kussen.nl/losse-hoezen.html

Niet duur, snelle levering en goede hoezen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3231485
Riek schreef:Onderleggers heb ik nog.
Half 2 kan ik de dierenarts bellen op haar spreekuur.
Vorige week was het al bijna klaar met haar, maar ze lijkt er toch weer bovenop te komen.
Tot ik vanmorgen beneden kwam en dit aantrof.
Ze is oud en op.
Vergroot hart, vergrote lymfeklier, beetje vocht in of bij de longen . Ze at niet meer. Nierwaarde's waren slecht. Maar die waren in de loop van de week toch weer verbeterd.
Ze heeft allerlei kwaaltjes, maar niet een groot ding wat duidelijk te behandelen is.
Oké, ik begrijp het helemaal....iets meer dan "beetje de weg kwijt en wat incontinent" :(

Dikke kus voor jullie beiden dan maar :-*
Gebruikersavatar
Door Riek
#3231522
Dankjewel weer :)

Mijn (altijdnuchterenadenkende) man zei me, waarom ga je niet naar Zoo&Zo. Dat is een dzs die 2 weken geleden is geopend.
En daar heb ik mijn slag geslagen.
Een mooi hondenkussen voor 32.49.
Bij de kassa was het meisje verrast, het kussen was verkeerd geprijsd en moest eigenlijk 59.95 zijn.
Het is een orthopedisch kussen.
Nou, dan ligt ze in ieder geval goed :-)

Die honden luiers heb ik ooit eens gekregen van iemand. Dat is misschien ook wel even handig.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3231827
Borke schreef:Goede actie dat kussen!

Wat zei de dierenarts?
Omdat ze ook verward was na, kan het 'beginnende' dementie zijn.
Vrijdag moet Charlotte terug voor controle, ze is gecastreerd, en dan neem ik Femke weer even mee.
Femke is vorige week ook al 2 x bij haar geweest.
Maar er zit gelukkig een flinke verbetering in. Pffff, was allemaal niet zo fijn.
Door fransbulletje
#3231902
Hope schreef:Bij een paardendekenwasserij kunnen ze je kussen wel wassen. Bij de Welkoop bieden ze die service ook aan voor paardendekens.

Is een waterdichte hoes niet wat? Al dan niet in combinatie met een waterdichte matrasbeschermer van Action.
Ik heb mijn hoezen hier gekocht:
http://www.comfort-kussen.nl/losse-hoezen.html

Niet duur, snelle levering en goede hoezen.
Hier ook goede ervaringen met comfort-kussen verkrijgbaar in alle maten en materialen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door