Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door faya
#3232008
morgen, zaterdag 16 juli zijn de pups dan 4 weken, tot noch toe nog alleen moedermelk gegeven, aangezien ze maar met 4tjes zijn staat farmfood puppymelk nog op de kast ongebruikt ( voorheen 2 nesten met moeder van dit hondje van 8 en 9 en daar na week 3, bijgevoerd met farmfood puppymelk ) heb de tartaartjes voor het spul al liggen :) doe ik dit nu zonder het bijv. aan te lengen met wat puppymelk van farmfood / heb overigens ook nog geitenmelk in de vriezer van de boer? Dit deed ik bij vorige pups wel maar ja, die waren toen de puppymelk ook al gewend, hadden dit al een week gedronken. Daarna heb ik Lotgering pup - ik weet dat meningen hier vaak negatief zijn, maar mij bevalt het spul - met moeder en oma geef ik ook enkele varianten van lotgering ( af en toe ) afgewisseld met Natuur en Dier de Kalkoen, Parelhoen, paard variant en de fokkersworst van Dogmeat - moeder en dochter krijgen echter voor 85% van de tijd BARF, soms wat enkelvoudige mixen van Dogmeat en dus Lotgering of Natuur en Dier variant. Hoeveel ga ik pups geven? Is dit nu 50 gram per kilo gewicht per dag, dus pups 3 kilo dan 150 gram per dag, verdelen over 4 maaltijden? Of is dit te weinig/ te veel?

Barfplaats wordt gesponsord door