Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3231087
Gatverdamme. Ik heb vandaag 3 grote vrieskasten laten ontdooien en schoon staan maken in de schuur. Ook alles eronder en erachter en erboven en opzij schoongemaakt. En dat met 1 armpje en een gare rug. De vrieskasten zijn ongeveer 16 jaar oud, zien er weer uit als nieuw (zelfs alle rubbers eraf gehaald en gesopt) maar man man, ik geloof dat ik toch even een zak Eukanuba ga halen van de week :-X :-X :-X

Of help me tenminste herinneren dat deze vrieskasten allemaal vervangen gaan worden (op termijn) door no frost apparaten!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3231089
Misschien staan er nog tips in het BARF-boek dat iemand hier een tijdje geleden geschreven heeft?
:P

Bleh-dingen van BARF:
Ik moet zo weer gaan portioneren voor pupsel. Goh wat zal ik blij zijn als hij nog maar 1x per dag eet, en ik zijn spiervlees en orgaan over de week kan verdelen ipv elke dag compleet te voeren ::)
Door Lil
#3231090
Dat roep ik na dergelijke klussen ook altijd: ik ga een zak brok kopen, gemakkelijk en goedkoop.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3231092
Vorige week met dikke spierpijn voor een maand porties gemalen vlees voor Oscar gemengd en verdeeld. En nu is ie er steeds van aan de dunne >:( . Dan is het ook wel verleidelijk het bij smuldiertroep te houden, zucht.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3231109
Lizzy schreef:Precies :biggrin2:


Ik doe dat bij prutweer, zet er een stoomreiniger op en als het dan een keer 30 graden is plof ik lekker in de tuin neer met een kriekje.
Door Lizzy
#3231112
Angelique schreef:Ik doe dat bij prutweer, zet er een stoomreiniger op en als het dan een keer 30 graden is plof ik lekker in de tuin neer met een kriekje.
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik heb geen stoomreiniger.................. :biggrin2:
Door smulpaap
#3231123
Lizzy schreef:Gatverdamme. Ik heb vandaag 3 grote vrieskasten laten ontdooien en schoon staan maken in de schuur. Ook alles eronder en erachter en erboven en opzij schoongemaakt. En dat met 1 armpje en een gare rug. De vrieskasten zijn ongeveer 16 jaar oud, zien er weer uit als nieuw (zelfs alle rubbers eraf gehaald en gesopt) maar man man, ik geloof dat ik toch even een zak Eukanuba ga halen van de week :-X :-X :-X

Of help me tenminste herinneren dat deze vrieskasten allemaal vervangen gaan worden (op termijn) door no frost apparaten!
Met een aandoening aan je schouder is no frost idd ideaal . Ik heb er ook twee, en ik ben er erg blij mee
Door Borke
#3231129
Ga jij eens met 30 graden zo'n plastic voerton met eukanuba open maken en er dan lekker aan ruiken...en daarna met je 4 honden wandelen en de poep met plastic zakjes netjes van de stoep opschrapen...dan praten we verder :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door