Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3230617
Binnenkort ga ik (op verzoek van klanten) snuffelmatten verkopen voor honden/katten/konijnen

Nu sta ik over een weekje ook op een braderie samen met 2 collega's, en wil ik voor die dag een grote reclame poster maken met foto's van honden die bezig zijn met een snuffelmat.

Nu staan onze honden al regelmatig op reclame materiaal, en het leek me eens leuk om andere rassen te gebruiken voor de reclame van de snuffelmatten :)

Zijn er hier mensen die mooie (scherpe) foto's hebben van hun hond die bezig is met een snuffelmat die ik zou mogen gebruiken ?
BP Hondjes zien er allemaal zo goed uit, dat dit me de ideale plaats leek voor een oproepje (als het niet mag haal ik mijn topic direct weer weg)

Iemand die mij kan/wil helpen aan foto's van hun hond ???
#3230628
Aangezien je de snuffelmatten wilt verkopen voor zowel honden als katten is het misschien leuk om niet alleen foto's te gebruiken met honden die bezig zijn voor de reclameposter maar ook met katten die bezig zijn?

Wanneer je onderstaande foto wil gebruiken moet je me via pb maar even je mailadres geven zodat ik het origineel toe kan sturen.

Afbeelding
#3230633
dinky89 schreef:Aangezien je de snuffelmatten wilt verkopen voor zowel honden als katten is het misschien leuk om niet alleen foto's te gebruiken met honden die bezig zijn voor de reclameposter maar ook met katten die bezig zijn?

Wanneer je onderstaande foto wil gebruiken moet je me via pb maar even je mailadres geven zodat ik het origineel toe kan sturen.

Afbeelding
Super foto !!
En heel blij mee met iemand die een kat laat werken met de snuffelmat (je hebt gelijk, het is zeker ook voor andere dieren, maar honden zit zo in mijn systeem haha)

Stuur je een PB :)
#3230634
evelyn02 schreef:Ik heb wel een filmpje:
Afbeelding

En een ander gebruik van de snuffelmat :-)
Afbeelding
Haha, filmpjes kan ik niet op een poster laten printen ...
En ik wil de mensen hier op het eiland warm laten lopen voor hersenwerkjes, dus slapende honden op een snuffelmat is nu net niet de bedoeling (al ligt onze kat er ook graag op te slapen)
#3231283
Bedankt allemaal !!
Ik ga er morgen even aan zitten (vandaag teveel last van mijn migraine om lang achter de pc te zitten helaas)

Zal hier het eindresultaat showen ;)

@ Smulpaap, leuke foto's maar die snuffelmatten verkoop ik niet, dus kan ik helaas niet gebruiken op mijn reclame poster
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door