Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kees
#3230808
Tja....volgens mij ben ik een beetje een lurker op dit forum . Ik log vaak even in, maar ik post bijna nooit. Ik heb gewoon nooit zo veel te melden. Ik barf nu met onze vijf honden zo'n jaar of 5,6. Alles gaat prima en ik heb eigenlijk nooit vragen. Behalve recentelijk: over klassieke muziek ;D . Kreeg zó antwoord en dat vond ik toch zó aardig, hè. Ik bedoel, dat je moeite doet voor een lurker ;D . Toch? Dus ik dacht: hoog tijd om iedereen op dit forum te bedanken voor alle kennis die ik er in de loop der jaren heb opgedaan.
Ik hoop dat ik het zo een beetje heb goedgemaakt en dat ik nog een tijd mag blijven lurken :).

Hartelijke groeten,
Kees.
Door Anne in Zweden
#3230821
99% van ons heeft niets te melden, maar we doen het toch. ;D Laat je er dus daardoor niet van weerhouden mee te babbelen. :biggrin2:
Door Lil
#3230829
Anne in Duitsland schreef:99% van ons heeft niets te melden, maar we doen het toch. ;D Laat je er dus daardoor niet van weerhouden mee te babbelen. :biggrin2:

shhhhhttttt niet verklappen anne ::) :P :biggrin2:
Door Lizzy
#3230843
Hihihi, wat een leuk bericht! Dank je Kees! En blij dat we konden helpen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kees
#3230991
Kijk, met zulke reacties voel ik mij natuurlijk helemaal welkom :) .
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3231006
Anne in Duitsland schreef:99% van ons heeft niets te melden, maar we doen het toch. ;D Laat je er dus daardoor niet van weerhouden mee te babbelen. :biggrin2:
+1
Hi.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door